کد خبر : 10287
دیدگاه‌ها برای دکتر سعید جاودان سیرت در نخستین روز از هفته سلامت با حضور در گلزار شهدای شهرستان بهمئی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 9 اردیبهشت 1402 - 14:20
-

جامعه دانشگاهی و بخش سلامت رهروی شهیدان هستند

سید حسین رازیان

دکتر سعید جاودان سیرت در نخستین روز از هفته سلامت با حضور در گلزار شهدای شهرستان بهمئی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد

دکتر سعید جاودان سیرت در نخستین روز از هفته سلامت با حضور در گلزار شهدای شهرستان بهمئی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد
اجرای طرح پزشک خانواده شهری در تمام شهرستان‌ها کهگیلویه و بویراحمد تا یک ماه آینده

اجرای طرح پزشک خانواده شهری در تمام شهرستان‌ها کهگیلویه و بویراحمد تا یک ماه آینده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی عصر کهگیلویه، و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح پزشک خانواده شهری تا یک ماه آینده در همه شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.

دکتر سعید جاودان سیرت در نخستین روز از هفته سلامت با حضور در گلزار شهدای شهرستان بهمئی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: جامعه دانشگاهی و بخش سلامت رهروی شهیدان هستند و در این هفته باید بیشتر به حوزه سلامت پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه توجه به مسائلی موجب می‌شود جامعه سالم‌تری داشته باشیم، گفت: رعایت سبک زندگی، مراجعه به موقع به مراکز درمانی و کلینیک‌ها در زمان بیماری موجب تقویت سلامت مردم می‌شود.

دکتر جاودان سیرت با اشاره به پیگیری قرارگاه جوانی جمعیت، مباحث پیرامون تغذیه و آموزش برای ارتقاء سلامت، گفت: یکی از کارهای بزرگ پزشک خانواده و طرح نظام ارجاع است که در شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار اجرا می‌شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۳۰۰ هزار نفر از مردم استان از طرح پزشک خانواده بهره‌مند می‌شوند، گفت: این طرح به صورت پایلوت در گچساران آغاز شد که امیدواریم تا یک ماه آینده در کل استان اجرا شود.

دکتر جاودان‌سیرت عنوان کرد: ارتقاء کمی و کیفی خدمات سلامت، رضایت‌مندی و دسترسی عادلانه مردم به خدمات و کاهش پرداختی از جیب مردم از اهداف طرح پزشک خانواده شهری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در همین راستا مراکز جامع و پایگاه سلامت آماده ارائه خدمات به آحاد جامعه هستند.

انتهای پیام/ سید حسین رازیان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.