کد خبر : 13166
دیدگاه‌ها برای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج طی همایشی تاریخی و بمناسبت هفته دفاع مقدس سبزپوشان و فرمانده هان دوران جنگ نابرابر دنیا علیه ایران اسلامی برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1402 - 20:46
-

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج طی همایشی تاریخی و بمناسبت هفته دفاع مقدس سبزپوشان و فرمانده هان دوران جنگ نابرابر دنیا علیه ایران اسلامی برگزار شد

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج طی همایشی تاریخی و بمناسبت هفته دفاع مقدس سبزپوشان و فرمانده هان دوران جنگ نابرابر دنیا علیه ایران اسلامی برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ این همایش که با حضور دکتر سعید جاودان سیرت؛سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه وبویراحمد، سردار خرمدل؛ فرمانده سپاه فتح استان، سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه و دیگر مهمانان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ این همایش که با حضور دکتر سعید جاودان سیرت؛سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه وبویراحمد، سردار خرمدل؛ فرمانده سپاه فتح استان، سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه و دیگر مهمانان استانی و شهرستانی برگزار گردید از رزمندگان دانشگاه علوم پزشکی استان تجلیل شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: واقعه دفاع مقدس در برهه مهمی از انقلاب اسلامی رخ داد که مانند یک پازل هر بخش از آن دارای عظمت ویژه ای است.

دکتر سعید جاودان سیرت افزود: وظیفه ما آن است که ابعاد مختلف و نقش پررنگ مردم در آن را به بهترین شکل ممکن به نسل جدید منتقل نماییم.

وی اذعان داشت: دشمن در آن زمان با همراهی سایر کشورهای ابر قدرت با این تصور که میتوانند ایران را تسخیر کنند و به تمامین ارزی ما تجاوز نمایند، به کشور حمله کردند اما آنها شناخت دقیقی از نفوذ کلمه، معنویت، نسل امام راحل و استعداد عظیم انقلاب نداشتند.

دکتر جاودان سیرت در پایان با بیان اینکه دشمنان به روحیه تعاون، خودباوری و همدلی مردم و بسجیان توجه نکرده بودند، اضافه کرد: در آن شرایط خاص و حساس و بحرانی، حضرت امام با تدبیر پیامبرگونه اش پتانسیل های ناآشکار انقلاب را نشان داد و معادلات را بر هم زد.

در ادامه سردار حمید خرمدل؛ فرمانده سپاه فتح استان عنوان کرد: امنیت و آرامش امروز ما مرهون خون شهدا و ایثارگری فرماندهان و رزمندگان اسلام است.

وی با بیان اینکه بصیرت و فهم دینی مردم در عصر حاضر شایسته قدردانی است، افزود: طی ۴۰۰ سال اخیر با تعرض هایی که به کشور ما می شد بخش عظیمی از سرزمین از خاک ایران جدا شد ولی دوران انقلاب اسلامی تنها دورانی است که دشمن نتوانسته حتی یک وجب از خاک این کشور را بگیرد.

سردار خرمدل یادآور شد: خصوصیت اصلی انقلاب، استقلال است بگونه ای که هیچگاه ایران مطیع شرق و غرب نبوده و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری” ما به قله نزدیک می شویم” .

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان نیز در ادامه برنامه ابراز داشت: باور قلبی و اعتقاد ما امروزه آن است که همه مولفه های قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران باید فعال و پوبا در کنا همدیگر باشند.

سردار حسن حکمتیان افزود: امام خمینی رحمه الله علیه در سال ۵۷ با انقلاب اسلامی معادلات سیاسی دنیا را بر هم زد، هندسه جهان را تغییر داد، مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی را ریل گذاری کرد، قطار آن را به حرکت درآورد و پرچم ان را نصب کرد تا به دست صاحب اصلی اش مهدی موعود برساند.

وی ابراز داشت: انقلاب ما امروز با همه توان بازدارندگی ها لازم را ایجاد کرده لذا دشمت جرات تجاور به این مرز و بود را ندارد به همین دلیل اکنون دشمن بدنبال تصرف ذهن و فکر مردم است.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان در ادامه به مقایسه توان نظامی ایران در زمان جنگ تحمیلی و اکنون پرداخت و از قدرت موشکی و پهبادی ایران اسلامی در دنیا که از مهندسی معکوس و به دست فرزندان برومند این مرزو بوم ساخته شده است سخنانی ایراد نمود.

در ادامه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقاتم معظم رهبری در دانشگاه نیز گفت: اگر امام (ره) نبود ما توان ایستادگی نداشتیم.

حجت الاسلام و المسلمین جابری اذعان داشت: سردار شهید قاسم سلیمانی فرمودند:”در دل تهدید ها فرصت هاست” و دفاع مقدس مصداق بازر این سخن است.

وی خاطر نشان کرد: اعتلا بخشیدن به اسلام، بروز استعداد ها و تثبیت ” ما میتوانیم” از برکات انقلاب اسلامی و نیز دفاع مقدس است.

مرا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.