کد خبر : 13371
دیدگاه‌ها برای افتتاح مدرسه خیر ساز روستای تلوندی بخش سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1402 - 21:22
-

خبرنگار آقای طاعتی

افتتاح مدرسه خیر ساز روستای تلوندی بخش سرفاریاب-

افتتاح مدرسه خیر ساز روستای تلوندی بخش سرفاریاب-
این مدرسه با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال و با زیر بنای ۵۵ متر مربع به همت خانواده های نظری پور و دستفال تکمیل و امروز به بهره برداری رسید.

افتتاح مدرسه خیر ساز روستای تلوندی بخش سرفاریاب در روز ولادت رسول گرامی اسلام و امام صادق (ع)-
به گزارش خبرنگار صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، در آئینی با حضور خانواده مرحومه آزیتا نظری پور، مردم و دانش آموزان روستای تلوندی و مسئولان استانی، شهرستانی و محلی، بهره برداری از مدرسه خیر ساز مرحومه آزیتا نظری پور آغاز شد.
برادر مرحومه آزیتا نظری پور در این برنامه با معرفی کوتاهی از خواهر مرحومه خود که از فرهنگیان خوشنام شهرستان گچساران بوده و در سال ۱۳۹۹ به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا به لقاء اللّه پیوست و با توجه به برخورداری ایشان از خصوصیاتی همچون نوعدوستی، توجه به نیازمندان و دیدگاه بلند ایشان در امور مختلف، باتفاق خانواده دستفال (شوهر ایشان) تصمیم گرفتیم این بنای خیر را در این روستا داشته باشیم.
آقای نظری پور با اظهار امیدواری به اینکه با استفاده دانش آموزان این روستا از امکانات مهیا شده، شاهد تحصیل و پیشرفت آنها برای خدمت به این منطقه و ایران عزیز باشیم؛ از مدیر کل نوسازی، مدیران قبلی و فعلی آموزش و پرورش شهرستان چرام، نمایندگی آموزش و پرورش، بخشداری، دهیاری و شوراهای اسلامی و اهالی روستا و پیمانکار محترم که در ساخت این بنا همکاری داشتند قدردانی کرد.
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان با اظهار خرسندی از اینکه در سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) شاهد افتتاح مدرسه خیرساز یک کلاسه روستای تلوندی هستیم؛ گفت: این مدرسه با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال و با زیر بنای ۵۵ متر مربع به همت خانواده های نظری پور و دستفال تکمیل و امروز به بهره برداری رسید.
حسینی نیک در ادامه با بیان اینکه امسال حدود صد طرح آموزشی، ورزشی و فرهنگی را با حمایت و مشارکت خیران تکمیل و در اختیار آموزش و پرورش استان قرار دادیم، افزود با ساخت بنا مدارس کانکسی ۱٠ دانش آموز به بالا را ساماندهی و جمع آوری کردیم و در بحث مدارس سنگی و نا ایمن در سطح استان همچنان نیازمند توجه ویژه مسئولان و خیران بزرگوار هستیم و تجلیل و تمجید از خیرین و مؤسسات خیریه که حمایت و مشارکت بسیار خوبی در مدرسه سازی و تهیه تجهیزات داشته اند، مورد انتظار است.
در پایان این برنامه، بسته های آموزشی و لوازم التحریر از طرف خانواده مرحومه نظری پور به دانش آموزان این مدرسه اهدا شد.

(کپی برداری از متن و عکس بدون ذکر منبع مجاز نمی باشد).

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.