کد خبر : 13455
دیدگاه‌ها برای برگزاری نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۷/۲۱) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور- بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1402 - 15:34
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۷/۲۱) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور-

برگزاری نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۷/۲۱) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور-
اسرائیل رفتنی است و عملیات کوبنده مبارزان فلسطینی در یوم الله ۱۵ مهر از گام های مهم فرو ریختن بنیان های این رژیم سفاک و جعلی است و باید از تلاش های وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی در زمینه رایزنی با کشورهای اسلامی و ارائه راهکارهای حمایتی از مردم مظلوم فلسطین قدر دانی و تشکر کرد.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۷/۲۱) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور و با حضور اقشار مختلف مردم اقامه و برپا گردید.
به گزارش خبرنگار صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، امام جمعه سرفاریاب در ابتدا با ذکر حدیثی از امام علی (ع) با مضمون اینکه هر آن چه در دنیا است فریبنده و پایان پذیر است، جز تقوا و عمل صالح، خود و همه نمازگزاران و برادران و خواهران دینی را به رعایت تقوا توصیه و سفارش کرد.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه با اشاره به نقش و تأثیر خانواده بر افکار و عقاید و رفتارهای فرزندان، بی توجهی و عدم نظارت والدین را عامل مهم بزهکاری و انحراف فرزندان عنوان کرد و افزود؛ رسانه های دیداری و مکتوب و فضای مجازی از عوامل و مؤلفه های مهم ایجاد انگیزه و تأثیر گذار بر رفتار جوانان است که مراقبت در خصوص محتوی و نحوه استفاده از این رسانه ها با توجه به نقشه های شوم دشمنان برای تخریب کانون خانواده در جامعه اسلامی بسیار مهم و ضروری می باشد.
وی با اشاره به روز ملی کودک و هفته پیوند اولیاء و مربیان، هماهنگی و همکاری دو نهاد خانه و مدرسه را در امر تربیت فرزندان و نسل آینده یک ضرورت دانست و افزود اولیاء محترم و مربیان و معلمان باید توجه داشته باشند که رفتار و عمل ما بر تربیت فرزندان تأثیر گذار و اثربخش خواهد بود و معمولا کودکان آنگونه رفتار خواهند کرد که ما انجام می دهیم نه آن طور که می خواهیم یا به آنان می گوئیم.
خطیب نماز جمعه سرفاریاب با بیان اینکه افزایش تعداد صنایع و بالا رفتن کیفیت تولید یکی از ارمغان های انقلاب اسلامی در کشور می باشد، روز جهانی استاندارد را یاد آور شد و گفت: تأکید رهبر معظم انقلاب بر تقویت اقتصاد مستقل و مقاومتی که از طریق افزایش تولید و بهبود کیفیت محصولات محقق خواهد شد، نشان دهنده توجه و دقت نظر ایشان بر این موضوع و تأثیر آن بر زندگی مردم است.
زارعی پور با گرامی داشت سالروز شهادت آیت اللّه اشرفی اصفهانی به عنوان پنجمین شهید محراب، ایشان را عالمی ربانی و مجاهد و عاشق حضرت امام خمینی (ره) دانست که در دوران جنگ تحمیلی با اسلحه و لباس نظامی در عملیات ها و صحنه های گوناگون حضور فعال داشت و یاد و خاطر این شهید عزیز و دیگر شهدای انقلاب اسلامی را همواره باید گرامی بداریم و قدردان جانفشانیهای آنان باشیم.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی عیار معنویت و اخلاق را در جامعه افزایش داد و فضای عمومی جامعه و نهادهای مختلف را به سمت دین داری و اخلاق مداری دگرگون کرد، اضافه کرد یکی از دلایل تشکیل سازمان عقیدتی و سیاسی در نهادهای مختلف نظامی و غیره به دستور حضرت امام (ره) در راستای همین امر مهم بوده است.
امام جمعه سرفاریاب به عملیات معجزه انگیز مبارزان فلسطینی تحت عنوان طوفان الاقصی علیه مواضع رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این عملیات قدرت پوشالی نظامی رژیم اشغالگر را عیان کرد و ثمره و نتیجه توکل و تمسک به ساحت قدس ربوبی و تجلی حمایت الهی از سپاه اسلام را نشان داد که به پاس این پیروزی باید سجده شکر به جای آورد.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه به حملات دیوانه وار رژیم صهیونیستی به مدارس، بیمارستانها و مساجد و به خاک و خون کشیدن کودکان و مردم غیر نظامی و بی دفاع غزه برای جبران شکست مفتضحانه خود اشاره کرد و افزود؛ اسرائیل رفتنی است و عملیات کوبنده مبارزان فلسطینی در یوم الله ۱۵ مهر از گام های مهم فرو ریختن بنیان های این رژیم سفاک و جعلی است و باید از تلاش های وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی در زمینه رایزنی با کشورهای اسلامی و ارائه راهکارهای حمایتی از مردم مظلوم فلسطین قدر دانی و تشکر کرد.
حجت الاسلام زارعی پور با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته ورزش و تربیت بدنی و با اشاره به فواید و آثار بسیار زیاد ورزش و سلامتی در مسائل مختلف شخصی و اجتماعی از جمله افزایش طول عمر، پیشگیری از امراض، جلوگیری از هزینه های زیاد درمانی و…، نداشتن اداره و متولی تربیت بدنی و ورزش در شهر و بخش سرفاریاب و نبود ورزشگاه در این منطقه را یاد آور شد و با توجه به ظرفیتها و استعدادهای خوب جوانان این بخش در رشته های مختلف ورزشی، خواستار پیگیری و اقدام مقتضی مسئولان در این خصوص شد.
وی با بیان اینکه فقر، محرومیت، تبعیض و بی عدالتی از عوامل اثر گذار بر مسائل معنوی و دیدگاه مردم نسبت به انقلاب و نظام می باشد، جلوگیری از تبعیض و رفع نیازمندیها و مشکلات مردم را وظیفه همه مسئولان دانست و با اشاره به موضوع مشکلات آب شرب مردم شهر سرفاریاب و روستاهای تابعه که از حقایق روشن و مطالبات جدی مردم می باشد، گفت: مردم همچنان پیگیر و خواهان اقدام مناسب مسئولان در زمینه حل این مشکل هستند.
در پایان آئین عبادی سیاسی نماز جمعه سرفاریاب، نمازگزاران با حضور در راهپیمائی و سردادن شعار مرگ بر اسرائیل، از مردم مظلوم فلسطین و عملیات طوفان الاقصی مبارزان فلسطینی حمایت و خشم و نفرت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی نشان دادند و اعلام کردند.
(کپی برداری از متن و عکس بدون ذکر منبع مجاز نمی باشد).

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.