کد خبر : 13643
دیدگاه‌ها برای برگزاری هماهنگی جهت آغاز فعالیت بنیاد برکت در شهر سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1402 - 23:40
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری هماهنگی جهت آغاز فعالیت بنیاد برکت در شهر سرفاریاب-

برگزاری هماهنگی جهت آغاز فعالیت بنیاد برکت در شهر سرفاریاب-
فعالیت های بنیاد برکت در راستای مصوبه های کمیته اشتغال شهرستانها در روستاها و شهر های دارای جمعیت بالا اجرا و انجام می شود.

جلسه هماهنگی جهت آغاز فعالیت بنیاد برکت در شهر سرفاریاب برگزار شد.
با حضور مجری طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در استان جلسه هماهنگی در خصوص نحوه فعالیت این بنیاد در شهر سرفاریاب برگزار شد.
به گزارش خبرنگار صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، بخشدار سرفاریاب در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم خدمت حاضرین، از تلاش ها، اقدامات و فعالیتهای آقای سجادی مجری طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت و همکاران ایشان در زمینه اشتغال زائی در سطح روستاهای بخش سرفاریاب قدر دانی و تشکر کرد.
مجیدیان در ادامه افزود؛ تعدادی از متقاضیان معرفی شده جهت دریافت تسهیلات اشتغالزایی بنیاد برکت از نحوه همکاری و شرایط سخت بانک به ویژه در زمینه ضمانت ها گلایه داشتند که پیگیری در خصوص تسهیل شرایط از طرف بانک های مربوطه از طرف بنیاد برکت مورد انتظار است.
وی در خصوص آغاز فعالیت این بنیاد در شهر سرفاریاب نیز با بیان اینکه اولویت بندی صنف های مورد نیاز و ضروری شهر از مهمترین اقدامات برای ارائه تسهیلات اشتغالزایی می باشد، افزود: دریافت امتیاز تسهیلات و استفاده در زمینه های دیگر تخلفی است که دارای تبعات منفی و مضر زیادی خواهد بود و نظارت بر ارائه این خدمات و تسهیلات از مهمترین وظایف ما و مجریان طرح می باشد.
مجری طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه با بیان اینکه فعالیت های بنیاد برکت در راستای مصوبه های کمیته اشتغال شهرستانها در روستاها و شهر های دارای جمعیت بالا اجرا و انجام می شود، گفت: بنیاد برکت در یکی دو سال گذشته در تعدادی از روستاهای بخش سرفاریاب فعالیت و حمایتهای اشتغالزایی داشته است که قرار است در این جلسه با هماهنگی بخشدار، امام جمعه، شهردار و شورای اسلامی مقدمات و زمینه آغاز فعالیت این بنیاد در سطح شهر سرفاریاب نیز فراهم گردد.
سجادی با اشاره به اینکه بانک های پارسیان، مهر، ملی و تجارت در ارائه تسهیلات به معرفی شدگان از طرف بنیاد همکاری دارند، افزود؛ پیگیری و هماهنگی های لازم با مدیریت کل در خصوص رفع مشکلات معرفی شدگان برای دریافت تسهیلات انجام شده است.
وی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بنیاد را بر اساس آئین نامه و دارای شرایط و ضوابط مشخص دانست و افزود؛ ارائه تسهیلات خرد تا سقف ۱۵٠ میلیون تومان و تسهیلات کارگاهی با شرط اشتغال و بیمه متناسب افراد تا سقف ۵٠٠ میلیون تومان از جمله حمایتهای اشتغالزایی بنیاد برکت در سطح شهر می باشد.
سجادی در پایان اطلاع رسانی مناسب به متقاضیان در خصوص نحوه، شرایط و میزان تسهیلات بنیاد و پالایش متقاضیان منطقه هدف بر اساس اولویت های سکونت در محل، بیکاری بیشتر اعضای خانوار، توجیه پذیری و ضرورت طرح از جمله اقداماتی است که باید توسط مسئولین محلی انجام شود.

(کپی از متن و عکس بدون ذکر نام منبع، مجاز نمی باشد).

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.