کد خبر : 13086
دیدگاه‌ها برای آئین بازگشایی مدارس سرفاریاب و زنگ مهر و مقاومت در مدرسه دخترانه اسماء اجرا شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 - 17:08
-

خبرنگار آقای طاعتی

آئین بازگشایی مدارس سرفاریاب و زنگ مهر و مقاومت در مدرسه دخترانه اسماء اجرا شد.

آئین بازگشایی مدارس سرفاریاب و زنگ مهر و مقاومت در مدرسه دخترانه اسماء اجرا شد.
الگو گرفتن از شهداء و آموزش علمی همراه با تربیت و اخلاق انسانی و اسلامی از مهمترین انتظارات جامعه از مجموعه آموزش و پرورش است.

آئین بازگشایی مدارس سرفاریاب و زنگ مهر و مقاومت در مدرسه دخترانه اسماء اجرا شد.
به گزارش خبرنگار صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، بخشدار سرفاریاب در این آئین با عرض خیر مقدم خدمت حضار و تبریک آغاز سال تحصیلی و بهار تعلیم و تربیت خدمت مجموعه آموزش و پرورش، گفت: پس از خانواده، مدرسه اثر گذارترین محیط در شکل گیری شخصیت فرزندان در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی و … می باشد.
مجیدیان آموزش و پرورش را به منزله فونداسیون در ساختمان جامعه تعبیر کرد و افزود: استحکام یا لرزان و نامقاوم بودن ساختمان هر جامعه ای به آموزش و پرورش وابسته است.
وی در پایان با تبریک هفته دفاع مقدس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان را فردی جهادی و انقلابی و از خانواده شهداء عنوان کرد و از مجموعه شورای اداری و کسانیکه در برگزاری این آئین همکاری و مشارکت داشتند قدردانی کرد.
امام جمعه سرفاریاب نیز، آغاز سال تحصیلی و تقارن آن با هفته دفاع مقدس را خدمت دانش آموزان و معلمان و مسئولین آموزش و پرورش تبریک گفت و افزود؛ تعلیم و تربیت دانش آموزان باید در مسیر درست و در راستای اهداف متعالی انسانی انجام شود.
حجت الاسلام زارعی پور با بیان اینکه یاد و خاطر نیک از معلمان علم و اخلاق در ذهن متربیان ماندگار خواهد بود، تلاش برای الگو گرفتن از شهداء و آموزش علمی همراه با تربیت و اخلاق انسانی و اسلامی را از مهمترین انتظارات جامعه از مجموعه آموزش و پرورش عنوان کرد.
معاون پشتیانی آموزش و پرورش شهرستان ضمن تبریک شروع سال تحصیلی و قدردانی از همکاری و همراهی همه مسئولین با مجموعه آموزش و پرورش، دستیابی متناسب دانش آموزان به ساحت های شش گانه (اعتقادی و عبادی، اقتصادی و حرفه ای، زیستی و بدنی، علمی و فناورانه، سیاسی و اجتماعی، هنری و زیبا شناختی) را از اهداف و وظایف آموزش و پرورش عنوان کرد.
مرادی با اشاره به گستردگی و بزرگ بودن مجموعه آموزش و پرورش، تلاش برای تربیت و آموزش فرزندان برای دستیابی به اهداف مورد نظر در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را نیازمند همکاری و همراهی همه بخش ها و نهادها به ویژه خانواده ها دانست.
خشنود مسئول نمایندگی آموزش و پرورش سرفاریاب نیز گفت؛ همزمان با اجرای این برنامه نمادین، زنگ مهر و مقاومت در حدود ۵۵ مدرسه بخش سرفاریاب نواخته شد و بیش از ۱۲۰۰ دانش آموز سال تحصیلی جدید را در این مدارس با اقدامات و فعالیتهای انجام گرفته توسط مسئولین ستادی و مدیران مدارس در طول فصل تابستان (تحت عنوان پروژه) آغاز کردند و در حدود صد کلاس درس، فعالیت های آموزشی و پرورشی را از سر گرفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.