کد خبر : 13714
دیدگاه‌ها برای فرماندار جدید کهگیلویه منصوب شد + تصاویر بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1402 - 1:45
-

سید مصطفی گنجی

فرماندار جدید کهگیلویه منصوب شد + تصاویر

فرماندار جدید کهگیلویه منصوب شد + تصاویر
آیین تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید کهگیلویه با حضور معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی ششم آبان در دهدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری «عــصر کهگیلویه» از دهدشت، سید جواد هاشمی‌مهر در آیین تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید این شهرستان، با بیان اینکه رویداد بزرگ انتخابات را پیش‌رو داریم، اظهار کرد: وظیفه ما بسترسازی مناسب برای این امر مهم است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: مسئولان با اعتمادسازی بین مردم و مجریان انتخابات، زمینه انتخابات سالم را فراهم کنند که مشارکت بالایی داشته باشیم.

وی بیان کرد: مردم با آرامش پای صندوق‌های رای بیایند و با تصمیم‌گیری‌های نامناسب آرامش را به هم نزنیم.

هاشمی‌مهر گفت: دشمن به دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات است و این موضوع، مسئولیت ما را چندبرابر می‌کند، باید دشمن‌شناسی کنیم و ظرفیت‌ها را بالا ببریم تا انتخاباتی پرشور داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مردم به دور از نگاه‌های قومی قبیله‌ای، فردی را انتخاب کنند که توانایی انجام قانونگذاری را داشته باشد.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه جابجایی مسئولیت‌ها امری کاملأ طبیعی است، عنوان کرد: آن‌چه مهم است رضایت‌مندی برای مردم و در مسیر حق قدم گذاشتن است.

وی با بیان اینکه فرماندار سابق کهگیلویه عملکرد خوبی داشته و از ظرفیت او استفاده خواهد شد، خاطرنشان کرد: فرماندار جدید آزمون بزرگ انتخابات را پیش‌رو دارد و برای وی آرزوی موفقیت داریم.

سید عبدالعزیز موسوی اصل در این آیین اظهار کرد: مدیران در نظام اسلامی جایگاهی جز خدمتگزاری به مردم ندارند و باید جایگاه خود را امانت بدانند و از آن به خوبی مراقبت کنند.

فرماندار سابق کهگیلویه، افزود: از روزی که این مسئولیت را تحویل گرفتم حتی یک ساعت مرخصی نرفته و یا یک جمعه در کنار خانواده خود نبودم.

وی تصریح کرد: در تمام جلسات استانی فقط برای شهرستان مطالبه گری می‌کردم و یاد ندارم موضوعی باشد که پیگیری نکرده باشم.

موسوی با بیان اینکه هیچ روستایی در شهرستان کهگیلویه وجود ندارد که حداقل دوبار سرکشی نکرده باشم و از نزدیک مشکلات مردم را رصد می‌کردم، عنوان کرد: فقط ۲۲ بار به بخش دیشموک سفر کردم و کمبودها، مشکلات و کارهای انجام شده در روستاها را پیگیری کردم.

وی، خاطرنشان کرد: سودجویان بیش از یکصد بار اقدام به آتش زدن کوه خاییز کردند که با مدیریت فرمانداری و ساماندهی ستاد بحران در شهرستان موفق نبودند.

سید حمزه محقق زاده در آیین معارفه خود، اظهار کرد: در نظام اسلامی نوکری برای مردم مقدس است و در مجموعه سپاه به جز نوکری برای مردم چیز دیگری یاد نگرفتیم.

فرماندار جدید کهگیلویه، افزود: فرزند سپاه هستم و در این مجموعه رشد کرده و اکنون به اینجا رسیده که بتوانم در این سمت جدید خدمتگزار مردم باشم.

وی تصریح کرد: قول می‌دهم که با همه توان و داشته های خودم در خدمت مردم شهرستان کهگیلویه باشم.

فرماندار جدید کهگیلویه از انتخابات به عنوان یکی از عرصه‌های مهم مشارکت مردم نام برد و خاطرنشان کرد: ما به عنوان مجریان انتخابات یک سری وظایفی داریم که باید انجام شود.

برپایه این گزارش، در این آیین از زحمات سید عبدالعزیز موسوی فرماندار سابق کهگیلویه تقدیر و سید حمزه محقق‌زاده به عنوان سرپرست فرماندار کهگیلویه منصوب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.