کد خبر : 9110
دیدگاه‌ها برای افزایش روند مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/ مردم برای تزریق واکسن مراجعه کنند بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 - 13:13
-

مردم احساس می‌کنند کرونا تمام شده در حالی که روند مبتلایان در حال افزایش است و انتظار می‌رود

سید حسین رازیان

افزایش روند مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/ مردم برای تزریق واکسن مراجعه کنند

افزایش روند مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/ مردم برای تزریق واکسن مراجعه کنند
کشیک‌ بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان از ۲۴ اسفند فعال و تا ۱۵ فروردین علاوه بر کووید ۱۹، سایر بیماری‌های واگیر رصد می‌شود

افزایش روند مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/ مردم برای تزریق واکسن مراجعه کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد رئیس گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاهد افزایش روند ابتلا به کرونا در استان هستیم و شهرستان چرام در وضعیت نارنجی قرار گرفت.

محسن رضائیان در خصوص آخرین وضعیت بیماری کووید ۱۹ در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روند ابتلا به کرونا در استان در حال افزایش است.

رئیس گروه بیماری‌های واگیر معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهرستان کهگیلویه و گچساران زرد هستند اما به دلیل افزایش مبتلایان به کووید ۱۹، چرام نارنجی است در حالی که مدت‌ها بود شهری از استان نارنجی نشده است.

وی با بیان اینکه سایر شهرهای استان آبی هستند، از مردم خواست، در آستانه نوروز و دید و بازدیدها پروتکل‌ها را رعایت کنند.

وی گفت: مردم احساس می‌کنند کرونا تمام شده در حالی که روند مبتلایان در حال افزایش است و انتظار می‌رود کسانی که ۶ ماه و بیشتر از آخرین دز واکسن آنها گذشته نسبت به انجام واکسن اقدام کنند.

رضائیان بیان کرد: از ابتدای بیماری کرونا تاکنون، موارد مثبت ابتلا ۱۲۹ هزار و ۶۳۷ مورد بوده که یک هزار و ۱۲۳ نفر از هم‌استانی‌ها براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به موجودی ۸۰ هزار واکسن در استان گفت: بیش از یک میلیون و ۳۶۰ هزار دز واکسن در استان تزریق شد، ضمن اینکه در حاضر واکسن برکت، برکت پلاس و اسپایکوژن در استان موجود است.

رئیس گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از مهر ماه امسال تاکنون استقبال مردم از واکسن کرونا مطلوب نبوده که در بهمن ۶۴۰ دز و در اسفند ماه ۳۶۱ دز واکسن تزریق شد که با توجه به روند افزایش موارد ابتلا توصیه می‌شود مردم برای تزریق واکسن به پایگاه‌های واکسیناسیون مراجعه کنند.

‌وی تصریح کرد: در ایام نوروز مراکز واکسیناسیون جهت انجام واکسن کرونا دایر است،ضمن اینکه کشیک‌ بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان از ۲۴ اسفند فعال و تا ۱۵ فروردین علاوه بر کووید ۱۹، سایر بیماری‌های واگیر رصد می‌شود.

‌وی از رسانه‌ها خواست نسبت به افزایش بیماری کرونا و ضرورت مردم به تزریق واکسن اطلاع‌رسانی لازم را به مردم انجام دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.