کد خبر : 13955
دیدگاه‌ها برای برپایی نمایشگاه کتاب و بازدید دانش آموزان از کتابخانه عمومه سرفاریاب به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی- بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آبان 1402 - 13:06
-

خبرنگار آقای طاعتی

برپایی نمایشگاه کتاب و بازدید دانش آموزان از کتابخانه عمومه سرفاریاب به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی-

برپایی نمایشگاه کتاب و بازدید دانش آموزان از کتابخانه عمومه سرفاریاب به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی-
آشنایی و هدایت کودکان، نوجوانان و دانش آموزان به سمت مطالعه کتاب از مهمترین و مؤثرترین کارکردهای فرهنگی است که سبب دوری آنها از آسیب های اجتماعی و رشد و پیشرفت علمی و فکری آنها را نیز به دنبال خواهد داشت.

به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی دانش آموزان دبیرستان دخترانه اسماء سرفاریاب و مدیر و معلمان، به همراه امام جمعه در کتاب‌خانه عمومی شهر سرفاریاب حضور پیدا کردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر کهگیلویه امام جمعه سرفاریاب در این برنامه با گرامی داشت روز کتابخوانی و تبریک این مناسبت به فعالان این عرصه و خاصه کتابداران گفت: ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی موجب بالندگی و رشد و شکوفایی فکر و اندیشه و افزایش سطح فرهنگ عمومی جامعه خواهد بود.
حجت الاسلام زارعی پور با اشاره به تأکیدات و حساسیت مقام معظم رهبری در زمینه گسترش فرهنگ کتابخوانی و مطالعه افزود، آشنایی و هدایت کودکان، نوجوانان و دانش آموزان به سمت مطالعه کتاب از مهمترین و موثرترین کارکردهای فرهنگی است که سبب دوری آنها از آسیب های اجتماعی و رشد و پیشرفت علمی و فکری آنها را نیز به دنبال خواهد داشت.
مسئول کتابخانه عمومی سرفاریاب نیز ضمن عرض خیر مقدم خدمت همه بازدیدکنندگان و تبریک روز کتابخوانی از اهمیت و ارزش کتاب و لزوم توجه بیشتر به این مؤلفه فرهنگی در شرایط امروزی گفت و افزود؛ کتابخانه عمومی سرفاریاب با داشتن سالن مطالعه مجزا، دارای بخش نشریات و مرجع نیز می باشد.
سید خیرالله کشاورز همچنین در خصوص شرایط عضویت و نحوه استفاده افراد از کتابخانه توضیحاتی ارائه کرد و در خصوص تعداد کتب موجود در حوزه های مختلف و نحوه چینش و دسترسی به کتابها را برای دانش آموزان توضیح داد.
در پایان نیز خانم بام زر مدیر مدرسه دخترانه اسماء از برگزاری نمایشگاه کتاب در این مدرسه خبر داد و گفت؛ در این نمایشگاه کتاب هایی با موضوع اخلاق، معنویت و دفاع مقدس در دید عموم قرار گرفته و به مدت یک هفته دایر خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.