کد خبر : 15869
دیدگاه‌ها برای عزل معاونت سیاسی استاندار و فرماندار کهگیلویه خواسته عمومی/ چرا دستگاه قضایی تاکنون با عوامل مهندسی انتخابات در کهگیلویه بزرگ برخورد نکرده؟ بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اسفند 1402 - 20:16
-

ارسالی از مخاطب

عزل معاونت سیاسی استاندار و فرماندار کهگیلویه خواسته عمومی/ چرا دستگاه قضایی تاکنون با عوامل مهندسی انتخابات در کهگیلویه بزرگ برخورد نکرده؟

عزل معاونت سیاسی استاندار و فرماندار کهگیلویه خواسته عمومی/ چرا دستگاه قضایی تاکنون با عوامل مهندسی انتخابات در کهگیلویه بزرگ برخورد نکرده؟
برخی از کاربران مجازی با انتقاد از این موضوع خواهان عزل فوری فرمانداران و معاونت سیاسی در استان کهگیلویه و بویر احمد هستند

به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه
انتخابات در استان کهگیلویه و بویر احمد طبق مطالبه ی مردم فهیم و رسانه های استان قبل از انتخابات با مطالبه گری و تیتر های متفاوت به عموم مسئولان کشوری و استانی اعلام شد که واگذاری پست های حساس با دیدگاه قومیتی و عدم توجه به خواسته ی عمومی مورد انتقاد تند مردم و رسانه های استان است.

بیشتر انتقادات به سمت هاشمی مهر معاون سیاسی استاندار و ارتباط فامیلی ایشان با حاج آقا موحد بود که در اخبار استان اگر چه فرمانداران نیز در این زیر مجموعه به خوبی خود را برای نماینده حامی نشان دادند اما دودی که به چشم کهگیلویه و بویر احمد رفت ارتباط نزدیک معاون سیاسی با نماینده و از بستگان نزدیک محمد موحد بود .

شبهه دخالت معاونت سیاسی استاندار در انتخابات و عزل وی به یک مطالبه ی عمومی تبدیل شد ولی با بی توجهی به این موضوع توسط استاندار و مجموعه وزارت کشور ، این روزها شهرستان های چهار گانه کهگیلویه شاهد انتخاباتی یک طرفه برای پیروزی یار و هم قطار معاونت سیاسی و فرمانداران وی تبدیل شد .

تخلفات گسترده ای در انتخابات حوزه های انتخابیه استان رخ داده است و این اقدام باعث شده تا مردم دوستدار انقلاب از وضع موجود نگرانند و امیدوارند به دلیل سطح تقلب بالایی که مستندات آن موجود است با حکمی امیدوار کننده مهر ابطال بر انتخابات کهگیلویه بزرگ زده شود و همزمان معاونت سیاسی ، و فرماندار کهگیلویه عزل و سرکاربران انتخابات در آن حوزه به نام حاکم شریعتی سوق ، نواب شاهی سوق و بقیه کسانی که این اقدام مهندسی و تخلف بزرگ را انجام داده اند توسط قانون برای دفاع از حقوق عامه دستگیر تا مردم اعتقادات خود را نسبت به عدالت نظام جمهوری اسلامی ایران نبازند .

نگرانی های گسترده از تخلفات انتخاباتی و ساده انگاری مسئولان اجرایی باعث شده تا نارضایتی ها روز به روز بیشتر شود و در حال شکل گیری یک بحران در مناطق محروم کهگیلویه بزرگ هستیم.

مستندات زیادی از پول پاشی ها و مهندسی انتخابات در حوزه کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده و لورفتن فایل صوتی از اموزش کاربران کامپیوتر باعث شده تا نارضایتی در آن حوزه به اوج برسد .

برخی از کاربران مجازی با انتقاد از این موضوع خواهان عزل فوری فرمانداران و معاونت سیاسی در استان کهگیلویه و بویر احمد هستند.

با انتقاد نماینده محترم ولی فقیه در کهگیلویه و بویر احمد این موضوع با جدیت دنبال شد و در انتظارند تا نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویر احمد و تمام کسانی که در جایگاه های کلان هستند برایشان احقاق حق کند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.