کد خبر : 14246
دیدگاه‌ها برای مراسم عزاداری ایام فاطمیه در مسجدالرضای امیری سرفاریاب برگزار شد- بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1402 - 21:04
-

خبرنگار آقای طاعتی

مراسم عزاداری ایام فاطمیه در مسجدالرضای امیری سرفاریاب برگزار شد-

مراسم عزاداری ایام فاطمیه در مسجدالرضای امیری سرفاریاب برگزار شد-
حتی پیامبران الهی از ائمه معصوم (ع) برای تقرب الهی توسل می جستند و حضور ما در مراسمات شادی و عزای اهل بیت (ع) که ملائکه نیز حضور پیدا می کنند، زمینه سعادت ما در دنیا و آخرت را فراهم می کند.

مراسم عزاداری ایام فاطمیه در مسجدالرضای امیری سرفاریاب برگزار شد-
به گزارش خبرنگار صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه در ابن برنامه که با همکاری ستاد نماز جمعه و پایگاه بسیج امام خمینی (ره) برگزار گردید رئیس ستاد نماز جمعه سرفاریاب با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) به محضر امام زمان (عج) و عموم مسلمانان، به جایگاه رفیع معنوی حضرت فاطمه زهرا (س) ائمه معصوم (ع) اشاره کرد و گفت: حتی پیامبران الهی از ائمه معصوم (ع) برای تقرب الهی توسل می جستند و حضور ما در مراسمات شادی و عزای اهل بیت (ع) که ملائکه نیز حضور پیدا می کنند، زمینه سعادت ما در دنیا و آخرت را فراهم می کند.
حجت الاسلام سید رسول کشاورز به نزول سوره مبارکه کوثر در شأن بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و افزود؛ در این سوره خداوند اعجاز و نشانه هائی از جمله خیر کثیر، ادامه نسل پیامبر و ابتر شدن دشمنان پیامبر را بشارت داده است و قرائت این سوره در نمازهای یومیه نیز دارای آثار خیر و برکات زیادی برای مؤمنان خواهد بود.
وی در پایان با ذکر داستانی از دوران زندانی شدن بوذر زمهر توسط انوشیروان، معجون معنوی ایمان به خدا، باور به قضا و قدر الهی، صبر و استقامت در برابر سختی ها و امیدواری به لطف خداوند را موجب رهائی از سختی ها و سعادت انسان در دنیا و آخرت دانست.
در ادامه این برنامه آقای رهبر در سوگ حضرت فاطمه (س) مداحی و نوحه خوانی کرد و حاضرین با سینه زدن همراهی داشتند و در پایان نیز از شرکت کنندگان پذیرائی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.