کد خبر : 14105
دیدگاه‌ها برای جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته بسیج در سرفاریاب برگزار شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1402 - 19:35
-

خبرنگار آقای طاعتی

جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته بسیج در سرفاریاب برگزار شد.

جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته بسیج در سرفاریاب برگزار شد.
در پایان مقرر گردید برنامه های گرامی داشت هفته بسیج، شامل غبار روبی گلزار شهدا در صبح پنج شنبه (۱۴٠۲/۰۹/۰۲)، برگزاری یادواره خانگی شهیدان بامزر و بادیاد، یادواره شهدای پایگاه امام خمینی (ره) پنج شنبه شب در مسجدالرضای امیری و پخش مستقیم سخنان مقام معظم رهبری در صبح روز جمعه(۱۴٠۲/۰۹/۰۳) با اطلاع رسانی و دعوت از عموم، حضور فعال بسیجیان و همکاری و مشارکت مسئولین ادارات برگزار گردد.

جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته بسیج در سرفاریاب برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر کهگیلویه، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل سرفاریاب در این جلسه با گرامی داشت هفته بسیج، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، روحیه، تفکر و عملکرد بسیجی مسئولان را زمینه ساز حل مشکلات عنوان کرد و گفت: هفته بسیج فرصتی است تا از رشادتها و جانفشانیهای بسیجیان در عرصه های مختلف قدردانی نماییم.
ویسی همچنین برگزاری دو یادواره خانگی شهدا، یادواره شهدای پایگاه امام خمینی (ره)، غبار رولی از گلزار مطهر شهدا، تجمع بسیجیان و پخش مستقیم سخنان مقام معظم رهبری در روز جمعه در مصلی را از جمله برنامه های مورد اجرا در بخش به مناسبت هفته بسیج عنوان کرد و از همه نهادها و اعضای بسیج برای همکاری و حضور فعال در این برنامه دعوت کرد.
امام جمعه سرفاریاب نیز با تبریک هفته بسیج، مشارکت و همکاری در برنامه های هفته بسیج را نشان از پایبندی و احترام به یاد و خاطر شهدا و بنیان گذار بسیج، حضرت امام خمینی (ره) دانست.
حجت الاسلام زارعی پور به موضوع مقاومت مردم غزه در برابر جنایتهای رژیم صهیونیستی نیز اشاره کرد و افزود؛ این مقاومت ناشی از اراده و فکر بسیجی است که از بسیج جمهوری اسلامی ایران الگو گیری شده و باعث گردیده آن مردم مظلوم در سخت ترین شرایط، مقتدرانه بایستند و مقاومت کنند که انشاءالله پیروزی نهائی با آنهاست.
بخشدار سرفاریاب هم با گرامی داشت و تبریک هفته بسیج، بسیج را از معجزات انقلاب اسلامی تعبیر کرد و گفت: ما مدیون رشادتها و از جان گذشتگی های رزمندگان و بسیجیان در عرصه های مختلف به ویژه بسیجیان شهید دوران دفاع مقدس هستیم.
مجیدیان افزود در اجرای برنامه هفته بسیج مسئولین همه ادارات که خود نیز از اعضای بسیج هستند، حضور فعال داشته باشند و نسبت به مهیا نمودن مقدمات و نیازمندیهای این برنامه همکاری لازم به عمل آورند.
در پایان مقرر گردید برنامه های گرامی داشت هفته بسیج، شامل غبار روبی گلزار شهدا در صبح پنج شنبه(۱۴٠۲/۰۹/۰۲)، برگزاری یادواره خانگی شهیدان بامزر و بادیاد، یادواره شهدای پایگاه امام خمینی (ره) پنج شنبه شب در مسجدالرضای امیری و پخش مستقیم سخنان مقام معظم رهبری در صبح روز جمعه(۱۴٠۲/۰۹/۰۳) با اطلاع رسانی و دعوت از عموم، حضور فعال بسیجیان و همکاری و مشارکت مسئولین ادارات برگزار گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.