کد خبر : 14627
دیدگاه‌ها برای استقبال مردم ولایتمدار طولیان از خادم صادق بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 آذر 1402 - 0:33
-

استقبال مردم ولایتمدار طولیان از خادم صادق

استقبال مردم ولایتمدار طولیان از خادم صادق
پتروشیمی دهدشت می بایست در کنار کوه خاییز و نزدیک به منابع آبی در دسترس ایجاد می شد تا هزینه های سنگین احداث لوله کشی آب به این پروژه تحمیل نمی شد.

روستای طولیان رکوردار دعوت از خادم صادق مردم کهگیلویه بزرگ

در پی تشکیل جلسات و دعوتهای مردمی از حضرت حجت السلام حاج سید علی محمد بزرگواری کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان کهگیلویه، مردم روستای طولیان از توابع حومه شرقی شهرستان دهدشت پذیرای خادم صادق خویش بودند.

به گزارش پایگاه خبری عصرکهگیلویه “در این دیدار حاج آقا بزرگواری ناکارآمدیهای بوجود آمده در طول دوران انقلاب اسلامی را بر خلاف معیار و اصول واقعی و آرمانهای نظام دانست و گفت: انتظار می رود همه ما پرچمدار انقلاب باشیم و در جهت خدمت صادقانه برای این مردم پیشقدم باشیم.

سید علی محمد بزرگواری گفت: همه مردم و کاندیدایی که اعلام حضور کرده اند برای ما قابل احترام هستند و باید در جهت انتخاب اصلح روشنگری و شفافیت و تبیین صورت پذیرد.

حاج آقا بزرگواری در ادامه گریزی به پروژه پتروشیمی دهدشت و مراحل ساخت و ساز و اهداف آن زد و گفت: در زمان احداث و کلنگ زنی پتروشیمی دهدشت طبق نظر کارشناسان متاسفانه زیرساختهای لازم انجام نگرفت و در انتخاب محل کلنگ زنی پتروشیمی خیانتی به مردم منطقه صورت پذیرفت که خلاف استانداردهای آمایش سرزمینی است و موجب آلودگی عراضی زراعی دشت کلاچو خواهد بود.

وی گفت: دشتهای کلاچو، چرام و دهدشت غربی مستعد کشاورزی هستند و اولویت، رساندن آب به این مناطق بود. و پتروشیمی دهدشت می بایست در کنار کوه خاییز و نزدیک به منابع آبی در دسترس ایجاد می شد تا هزینه های سنگین احداث لوله کشی آب به این پروژه تحمیل نمی شد.

   

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.