کد خبر : 12149
دیدگاه‌ها برای انتصاب دکتر دانشی جراح معروف و خوشنام کهگیلویه بویراحمدی به عنوان سرپرست بیمارستان شهدای هفتم تیر در تهران بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 2:41
-

انتصاب دکتر دانشی جراح معروف و خوشنام کهگیلویه بویراحمدی به عنوان سرپرست بیمارستان شهدای هفتم تیر در تهران

انتصاب دکتر دانشی جراح معروف و خوشنام کهگیلویه بویراحمدی به عنوان سرپرست بیمارستان شهدای هفتم تیر در تهران
دکتر سید عبدالهادی دانشی از جراحان خوش نام و برجسته کشوری می باشد که علاوه بر تجربه و تخصص در حسن رفتار پزشکی نیز زبانزد می باشد .وی لرتبار و اهل استان کهگیلویه وبویراحمد می باشد

به گزارش پایگاه خبری عصرکهگیلویه وبه نقل از روابط عمومی بیمارستان شهدای هفتم تیر ؛ روز سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ دکترپازوکی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران با صدور حکمی ، رئیس جدید بیمارستان شهدای هفتم تیر را منصوب کرد. متن حکم به شرح ذیل می باشد :

جناب آقای دکتر سیدعبدالهادی دانشی

عضو محترم هیأت علمی دانشگاه

 باسلام واحترام

   نظر به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی، به مــوجب این ابلاغ به عنوان سرپرست بیمارستان شهدای هفتم تیر منصوب می‌شوید تا در چهارچوب قوانین و مقــررات مربوطه انجــام وظیفه نمایید. امید است با استفاده از ظرفیت های قابل توجه آن بیمارستان، بکارگیری خرد جمعی و جلب مشارکت پزشکان و کارکنان خدوم آن واحد، ضمن بهره‌مندی از روش‌های نوین مدیریت، رعایت عدالت و تقوی الهی در جهت ارائه خدمات مطلوب به بیماران نیازمند و تحقق اهداف دانشگاه موفق و موید باشید. از درگاه خداوند متعال برای شما توفیق روزافزون آرزومندم.”

مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی شهدای هفتم تیر به عنوان برترین مرکز آموزشی در زمینه مراقبت های بیماران ترومایی و تنها مرکز ترومای جنوب شهر تهران به ارائه خدمات ایمن و اثر بخش به کلیه مصدومین ترافیکی و غیر ترافیکی بر طبق بالاترین استاندارد های ابلاغی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی می پردازد . این مرکز با بالاترین امکانات در جهت تشخیص و درمان بیماران سرطانی می کوشد. همچنین به عنوان مرکز ارجاع و معین آموزش جراحی های مغز و اعصاب جنوب تهران شناخته شده است و تربیت نیروی انسانی ماهر در برخی رشته ها و انجام پژوهش های مفید و کاربردی در بهترین سطح را رسالت خود می داند.
گفتنی است، دکتر سید عبدالهادی دانشی از جراحان خوش نام و برجسته کشوری می باشد که علاوه بر تجربه و تخصص در حسن رفتار پزشکی نیز زبانزد می باشد .وی لرتبار و اهل استان کهگیلویه وبویراحمد می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.