کد خبر : 14653
دیدگاه‌ها برای تایید کمیسیون مددجویان چرام در گرو حمایت از نماینده بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 1 دی 1402 - 19:30
-

یادداشت ارسالی از سوی مخاطب به این پایگاه خبری میباشد، این پایگاه خبری هیچ یک از مطالب را تایید یا رد ننموده و عین مطالب جهت قضاوت و روشنگری به نظر شما مخاطبین محترم رسانده میشود

یادداشت ارسالی مخاطب

تایید کمیسیون مددجویان چرام در گرو حمایت از نماینده

تایید کمیسیون مددجویان چرام در گرو حمایت از نماینده
این روز ها شاهد تلاش وکوشش بی ثمر مدیران با میزهای لرزان وفشار لیدرها بر آنان برای نجات از زلزله و سقوط از مجلس به وضوح در کوچه پس کوچه های حوزه نماینده دیده می شود

بسم الله الرحمن الرحیم
((برای رای، به معلولین هم رحم نکرده اند))
نقشه های شوم مدیران برای کشتی به گــِل نشسته نماینده.
توصیه های مخفی و وعده های شبانه مدیران برای نجات کشتی به گل نشسته در ساحل بی اعتمادی و نا آرام مردم نسبت به نماینده حوزه کهگیلویه، چرام، بهمئی ولنده، به معلولین و نهادهای حمایتی رسید.
این روز ها شاهد تلاش وکوشش بی ثمر مدیران با میزهای لرزان و فشار لیدرها بر آنان برای نجات از زلزله و سقوط ازکرسی مجلس، به وضوح در کوچه پس کوچه های حوزه نماینده دیده می شود. توزیع بسته های حمایتی شبانه، تشکیل کمیسیون معلولین بهزیستی در چرام و… با حضور نزدیکان مدیران همسو، همراه با وعده های واهی، اجبار مدیران مدارس برای دعوت از نماینده کنونی و …. نمونه بارز ایجاد امیدواری واهی و سراب برای لشکر شکست خورده ایست که شانس های آخر را با انداختن تیری به سیاهی شب، امتحان می کند. اما غافل از آن که مردگان هم در آرزوی زنده شدن برای شهادت دادن به ناکارآمدی اینان وآشکار کردن وعده های دروغ و تهی ۲۵ساله برای تکیه دادن به صندلی وکالت مردم هستند. مردم فراموش نمی کنند وام های نهادهای حمایتی و فرمانداری های تابعه نماینده، با کارت ویزیت پنهان وگاه آشکار لیدرها و برادر پشت کرسی گرم نشسته، که در کمال ناباوری تبعیض قبل از انقلاب را در عصر طلایی و شکوفایی انقلاب عدالت طلبان میان ذهن های مردم زنده می کرد.
این روزها مدیران سببی و نسبی دست به دامن ویلچرنشینانی شدند که سال هاست درد دیده نشدنشان از درد جسمشان بیشتر است.
حرف هایم را چند پهلو زدم تا شاید به قبای بهانه بگیران برنخورد. اما امید است گوش های شنوای استاندار، نماینده ولی فقیه، شورای نگهبان ومدیران کل نشیده ها را بشنوند…..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.