کد خبر : 1681
دیدگاه‌ها برای نماینده ارشد وزیرارتباطات در استان، زندگی مردم به ارتباطات گره خورده است/تجهیزات مخابراتی و ارتباطی متعلق مال عمومی و متعلق به مردم است بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 فروردین 1401 - 14:57
-

رادمنش ارائه خدمات با کیفیت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را از مطالبات به حق مردم عنوان کرد

سید حسین رازیان

نماینده ارشد وزیرارتباطات در استان، زندگی مردم به ارتباطات گره خورده است/تجهیزات مخابراتی و ارتباطی متعلق مال عمومی و متعلق به مردم است

نماینده ارشد وزیرارتباطات در استان، زندگی مردم به ارتباطات گره خورده است/تجهیزات مخابراتی و ارتباطی متعلق مال عمومی و متعلق به مردم است
دادستان مرکز استان در نشست با نماینده ارشد وزیرارتباطات در استان گفت: برخورد با موارد سرقت از تجهیزات ارتباطی و مخابراتی به دلیل حساسیت موضوع و خسارت عمومی مطابق قانون، مشمول مجازات شدید خواهد بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه: نماینده ارشد وزیرارتباطات در استان: مراقبت جمعی از تجهیزات ارتباطی در استان ضروریست.
دادستان مرکز استان در نشست با نماینده ارشد وزیرارتباطات در استان گفت: برخورد با موارد سرقت از تجهیزات ارتباطی و مخابراتی به دلیل حساسیت موضوع و خسارت عمومی مطابق قانون، مشمول مجازات شدید خواهد بود.
به گزارش ، سیدمحمودرادمنش مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در نشست با مسئولین قضایی استان، گزارشی از فعالیت ها و خدمات مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان ارائه کرد.
رادمنش با اشاره به اهمیت حوزه فاوا در زندگی مردم استان گفت: دستگاههای تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان در دوبخش دولتی و بخش خصوصی خدمات قابل توجهی را به مردم شریف استان ارائه می دهند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: اداه کل پست استان، پست بانک استان، شرکت ارتباطات زیرساخت استان و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب در موضوعات مختلف مرتبط در بخش دولت به مردم خدمات می رسانند.
نماینده ارشد وزیر ارتباطات در استان تصریح کرد: اپراتورهای مختلف از جمله شرکت مخابرات استان، همراه اول، ایرانسل، های وب، رایتی و شرکت های خدمات رسان از بخش خصوصی نیز در جلب رضایت مردم استان از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.
رادمنش ارائه خدمات با کیفیت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را از مطالبات به حق مردم عنوان کرد و گفت: دولت سیزدهم با نگاه ویژه به مردم، رفع نیازمندی ها و توجه به مناطق محروم تلاش می کند در ایجاد زیرساخت های این حوزه رضایت مردم شریف را جلب نماید.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در ادامه به موضوع سرقت از تجهیزات عمومی از جمله تجهیزات ارتباطی و مخابراتی اشاره کرد و افزود: متاسفانه شاهد هستیم برخی از سارقین بدون توجه به اثر عمل خود در این موضوع اقدام به سرقت از تجهیزات مخابراتی می نمایند.
رادمنش نوع این سرقت را خسارت عمومی به عامه مردم عنوان کرد و گفت: در برخی از مناطق به دلیل سرقت چندمتر کابل از یک سایت ارتباطی و به دنبال آن قطع ارتباط یک منطقه اتفاقات ناگواری افتاده است.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با تشکر از دادستان جهادی استان در برخورد با مسائل برهم زننده امنیت مردم استان و برنامه محور بودن وی خواستار برخورد قاطع با سارقان تجهیزات مخابراتی به دلیل لطمه به منافع عمومی و خسارات بعدی آن شد.
در این نشست دادستان مرکز کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به کاهش میزان سرقت ها نسبت به مدت مشابه در سال قبل گفت: تلاش مجموعه قوه قضائیه و نیروهای امنیتی استان در مبارزه به عوامل برهم زننده امنیت مردم استان قابل تقدیر است.
سید علی ملک حسینی گفت: الحمدلله علیرغم مشکلات اقتصادی، استان ما نسبت به آمار برخی دیگر از مناطق دیگر آمار کمتری را در موضوعاتی همچون سرقت تجربه می کند.
دادستان مرکز استان، فرهنگ سازی و توجه عمومی را از مواردموثر در کاهش چنین افعالی در جامعه عنوان کرد و افزود: برای رسیدن به یک جامعه امن وآرمانی تلاش جمعی همه دستگاههای اجرایی متولی و همت عمومی مردم شریف استان ضروریست.
مقام قضایی استان تصریح کرد: برخورد با موارد سرقت از تجهیزات ارتباطی و مخابراتی به دلیل حساسیت موضوع و خسارت عمومی بدون تردید مشمول اشد مجازات خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.