کد خبر : 14782
دیدگاه‌ها برای اقامه نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۱٠/۰۸) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور- بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 8 دی 1402 - 14:51
-

خبرنگار آقای طاعتی

اقامه نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۱٠/۰۸) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور-

اقامه نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۱٠/۰۸) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور-
مقابله مردم وفادار به قانون اساسی و آرمانهای نظام و انقلاب با مخالفان و آشوب گران را از حقایق و وقایع روز ۹ دی است که باعث مأیوسی دشمنان و ماندگاری این روز در تاریخ نظام اسلامی ما شد.

اقامه نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۱٠/۰۸) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور-
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه، امام جمعه سرفاریاب در ابتدای خطبه ها با بیان سخنی از امام جعفر صادق (ع) که می فرماید: «هر کس خوش دارد از عافیت طولانی برخوردار شود تقوای الهی در پیش بگیرد.» از سلامت و عافیت جسم و روان به عنوان یکی از آثار تقوا در زندگی انسان اشاره کرد و خود و همه نمازگزاران و برادران و خواهران دینی را به رعایت تقوا توصیه و سفارش کرد.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه موضوع علتهای کاهش معنویت در خانواده ها، به فاصله گرفتن خانواده ها از قرآن و سبک زندگی اهل بیت و تجمل گرائی و رفاه طلبی اشاره کرد و افزود محور و اساس امور در زندگی اهل بیت (ع) رضایت خداوند است و با فاصله گرفتن از این سبک زندگی به خود محوری و زندگی مادی گرایش پیدا می شود که اساس و منشأ بسیاری از مشکلات و گرفتاریهای امروزی در خانواده ها و جامعه می باشد.
وی در خطبه دوم ضمن گرامی داشت سالروز ارتحال آیت الله مصباح (ره) سطح بالای علمی و معنوی، فکر و اندیشه بی غل و غش، منطق قوی و نفوذ کلام را از جمله ویژگیهای بارز آن عالم وارسته عنوان کرد.
خطیب نماز جمعه سرفاریاب ارتباط با ولی، ارتباط با مردم و جهاد و مبارزه با دشمن را سه ویژگی مهم شهید سلیمانی به عنوان مصداق واقعی انسان تراز عصر غیبت و ولایت مدار عنوان کرد و افزود: آن شهید عزیز ارتباط فکری، علمی و عاطفی قوی با رهبر انقلاب و ارتباط صمیمانه با همه اقشار جامعه داشت و برای حمایت از مردم و دفاع از مظلومان در برابر دشمن از تمام توان خود بهره می برد تا اراده دشمن را از بین ببرد و همه ی اینها سبب شد تا عاقبتش ختم به خیر و شهادت شود.
حجت الاسلام زارعی پور به انتخابات پیش و رو در ۱۱ اسفند اشاره کرد و گفت: انتخابات زمینه ساز تحول و نمایش جمهوریت و اسلامیت نظام در کشور است و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب برای رفع مشکلات و پیشرفت در امور باید حضور پر شور و حداکثری در انتخابات داشته باشیم.
وی با گرامی داشت ۹ دی روز بصیرت، مقابله مردم وفادار به قانون اساسی و آرمانهای نظام و انقلاب با مخالفان و آشوب گران را از حقایق و وقایع این روز عنوان کرد که باعث مأیوسی دشمنان و ماندگاری این روز در تاریخ نظام اسلامی ما شد.
امام جمعه سرفاریاب با تبریک ۲٠ جمادی الثانی سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر، گفت: لقب «سیده النساءالعالمین» از طرف خدای متعال به حضرت فاطمه تعارف و شعار نیست بلکه حقیقی و تکوینی است چرا که هفت شأن عبودیت و بندگی، پیروی و نصرت عاشقانه به ولی الهی، دختری برای والدین، همسری برای شوهر، مادری برای فرزندان و نقش آفرینی در جامعه که خداوند متعال برای زن قرار داده، به بهترین وجه و در حد کمال در حضرت فاطمه (س) وجود داشته است.
حجت الاسلام زارعی پور در پایان به روز جهادکشاورزی و نقش مهم محصولات زراعی و کشاورزی در امنیت اقتصادی کشور اشاره کرد و با بیان اینکه بسیاری از مناطق کشور ما زمینه تولید محصولات مختلف کشاورزی مورد نیاز جامعه را دارد، از عملکرد جهاد کشاورزی استان در شهر و بخش سرفاریاب و عدم برنامه ریزی برای مدیریت منابع آبی و تعیین کشت جایگزین انتقاد کرد، و خواستار اصلاح رویه و حمایت از کشاورزان برای بهره برداری از منابع آبی و خاک مرغوب این منطقه و تولید محصولات زراعی و باغی مطلوب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.