کد خبر : 8220
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه سرفاریاب با حضور اقشار مختلف مردم و به امامت حجت الاسلام زارعی پور برپا و اقامه گردید بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1401 - 15:15
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه سرفاریاب با حضور اقشار مختلف مردم و به امامت حجت الاسلام زارعی پور برپا و اقامه گردید

نماز جمعه سرفاریاب با حضور اقشار مختلف مردم و به امامت حجت الاسلام زارعی پور برپا و اقامه گردید
۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ پایان دوره تحقیر ملت ایران و آغاز عزت و استقلال و سرافرازی آنها بود و حضور پر شور و حماسی مردم در این روز و پس از گذشت ۴۴ سال نشانه پایبندی ملت به آرمانهای انقلاب خود و موجب یأس و شکست دشمنان و استکبار جهانی در مقابله با این نظام است.


نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۱۱/۲۱) سرفاریاب با حضور اقشار مختلف مردم و به امامت حجت الاسلام زارعی پور برپا و اقامه گردید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، امام جمعه سرفاریاب در ابتدا با توصیه و تذکر به خود و همه نمازگزاران (برادران و خواهران دینی) به رعایت تقوی الهی، به فرمایش معصومین تقوی را نور هدایت و رهائی از تاریکی و موجب در امان ماندن انسان از فتنه ها و گشایش و رهائی از تنگ ناها به لطف الهی عنوان کرد.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه بحث خداشناسی از منظر امام علی (ع) با بیان اینکه آن حضرت خداشناسی و خداجوئی را امری منطبق با فطرت می داند، افزود: به فرموده امیرالمومنین خداوند قلب ها را با محبت خود و عقل ها را با معرفت خود سرشته است و در تعجبم از کسانی که مخلوق خدا را می بینند و در وجود خالق و خداوند تردید می کنند.
وی به شرط آنکه ذهن قبل از آموختن خالی از هر اعتقادی باشد، آموختن مسائل اعتقادی را موجب خداشناسی دانست و تاکید کرد نظام آفرینش مملو از اسرار و دلایل خداشناسی است و راهی روشن تر و بهتر از تأمل در این آفریده ها در دستیابی به خداشناسی نیست.
خطیب نماز جمعه سرفاریاب در تشریح مسائل روز و مناسبتها نیز قدرت ایمان و انگیزه ملت، آموزه های اجتماعی و سیاسی اسلام ناب و فرهنگ ظلم ستیزی و شهادت طلبی مردم، مرجعیت و رهبری آسمانی امام بزرگوار تحت عنوان ولایت فقیه را از عناصر اصلی و مهم شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن عنوان کرد.
حجت الاسلام زارعی پور با بیان اینکه ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ پایان دوره تحقیر ملت ایران و آغاز عزت و استقلال و سرافرازی آنها بود، گفت: حضور پر شور و حماسی مردم در این روز و پس از گذشت ۴۴ سال نشانه پایبندی ملت به آرمانهای انقلاب خود و موجب یأس و شکست دشمنان و استکبار جهانی در مقابله با این نظام است.
وی با اشاره به موضوع عفو پدرانه رهبر انقلاب در مورد برخی محکومین با پایان اغتشاشات و ایام مبارک دهه فجر و اعیاد بزرگ اسلامی و ابراز ندامت خاطیان، این اقدام را مواجهه حکیمانه، هوشمندانه و مسئولانه با حوادث از طرف رهبر معظم انقلاب و باعث شادی و دلگرمی مردم و خشم و عصبانیت معاندان دانست.
امام جمعه سرفاریاب در پایان از حضور نماینده ولی فقیه استان و مدیران استانی و شهرستانی در بخش در اوایل هفته و دیدار با مردم و شنیدن خواسته ها و مشکلات آنان، قدر دانی و اظهار امیدواری کرد نتایج و مصوبات این سفر در زمینه های مختلف با پیگیری مسئولان مربوطه و حمایت آیت اللّه حسینی محقق و عملی گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.