کد خبر : 14955
دیدگاه‌ها برای چهراش پیر شد وچه هنرمندانه چهره ی کهگیلویه بزرگ را حفظ کرد. بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 دی 1402 - 16:28
-

سی سال زحمات طاقت فرسا و مرارت های فراوان کشید تا چهره کهگیلویه بزرگ دچار تغییر نشود و اصالت شهر هایمان حفظ شود. همه ما جوانان این دیار از سناتور عزیزمان ممنونیم که جوانی اش را در راه اصیل ماندن شهرهایمان تلف کرد.

یادداشت مخاطب

چهراش پیر شد وچه هنرمندانه چهره ی کهگیلویه بزرگ را حفظ کرد.

چهراش پیر شد وچه هنرمندانه چهره ی کهگیلویه بزرگ را حفظ کرد.
ورزشگاه و استخر و سالن های ورزشی، مساحت شهر را کم و چهره شهر را دگرگون می کردند، لذا اجازه احداث نیافتند

پایگاه خبری عصرکهگیلویه “ازسری یادداشتهای انتخاباتی مخاطبین عزیز ارسالی به این پایگاه خبری یادداشن زیر میباشد، ازانجا که محترمانه فعالیتهای کاندید خاصی را مورد بررسی و نقد قرار داده لذا این پایگاه خبری نسبت به تایید یارد مطالب عرضه شده هیچ نظری ندارد وقضاوت را به مخاطبین عزیزواگذار نموده است.

متن یادداشت:

سناتور چه هنرمندانه اصالت کهگیلویه بزرگ را حفظ کرد.
معمولا خانواده های با اصالت در گذر زمان و تهاجمات فرهنگی، دچار تغییر و دگرگونی نمی شوند و اصالت خود را حفظ می کنند. کهگیلویه بزرگ از این لحاظ اصیل ترین هست.
حتما می پرسید چرا، نیاز به تامل ندارد کاملا واضح و مبرهن است، چرا که شهرهای این حوزه انتخابیه در طول سی سال نمایندگی سناتور، اصالت خود را حفظ کرده است .
خیابان هایشان همان خیابان های ۳۰ سال پیش هست، جاده های بین شهری، اگر در اصالت و قدمت به عقب برنگشته باشند لااقل پیشرفتی نداشته اند.
سناتور اجازه احداث کارخانه های صنعتی و پتروشیمی و در نتیجه ورود دود و دم را به جغرافیای خود نداده است تا کماکان چهره شهرها زیبا و اصیل بماند.
دانشگاه دولتی به دلیل تهاجم فرهنگی اجازه فعالیت در دهدشت به عنوان مرکز کهگیلویه بزرگ را نداشته و با همت سناتور ، متجاوزین به فرهنگ و دانش علی رغم تلاش های فراوان ، در این خصوص نیز ناکام مانده اند.
ورودی های شهرها همان ورودیهای ۳۰ سال پیش هستند تا اصالت به تمام معنا حفظ شود و مبادا بازرگانان و تجار راهی شده به این دیار، دچار خطا شده و شهر را گم کنند.
ورزشگاه و استخر و سالن های ورزشی، مساحت شهر را کم و چهره شهر را دگرگون می کردند، لذا اجازه احداث نیافتند.
کهگیلویه بزرگ، بلادشاپور قدیم بوده و می بایست کاروانسرا باشد و نان مردم از راه خدمت رسانی به مسافران تامین میشد، در این خصوص هم با تلاش های فراوان اجازه احداث سد و رونق کشاورزی و تغییر چهره خشک همیشگی دیارمان با چهره سرسبز داده نشد. این تلاش ها تا جایی پیش رفت که دختران و زنان دیارمان برای گوجه چینی به شهرستان های هم جوار رفتند و حاضر شدیم ناموسمان در سفر پر خطری قدم بردارد ولی چهره شهر اصیل بماند.
آری سناتور یک هنرمند به تمام معناست. سی سال زحمات طاقت فرسا و مرارت های فراوان کشید تا چهره کهگیلویه بزرگ دچار تغییر نشود و اصالت شهر هایمان حفظ شود. همه ما جوانان این دیار از سناتور عزیزمان ممنونیم که جوانی اش را در راه اصیل ماندن شهرهایمان تلف کرد.
جبران این زحمات و پرداخت اجر و پاداش اینکار عظیم فقط در توان خداوند سبحان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.