کد خبر : 15348
دیدگاه‌ها برای دکترمحمودی مدیربرنامه های دکترتاجگگردون امده بود تا بگوید اگاه باشیدکه شیران بازگشتند بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 بهمن 1402 - 1:34
-

دکترمحمودی مدیربرنامه های دکترتاجگگردون امده بود تا بگوید اگاه باشیدکه شیران بازگشتند

دکترمحمودی مدیربرنامه های دکترتاجگگردون امده بود تا بگوید اگاه باشیدکه  شیران بازگشتند
جریان عزت پوشالی در اولین ایستگاه قطار توسعه کهگیلویه بزرگ پیاده خواهد شد
دکتر محمودی ،مدیر برنامه های دکتر غلامرضا تاجگردون در همایش بزرگ ایل نویی و منسوبین در حمایت از حاج سید علی محمد بزرگواری عنوان کردند:

ارادتی که در بین آقای تاجگردون و مردم شریف کهگیلویه وجود دارد این ارادت ثابت قدم و جاویدان و در تاریخ کهگیلویه و استان پابرجا و ماندگار و جاویدان است / برادر کشی رسم و رسوم و معرفت اشخاصی بود در این دیار ،در دورانی که نه دردی و نه بیماری کرونایی بود کسانی با بیماریهای ساختگی ،نه تنها ما را یاری نکردند و پشت به برادر خویش کردند بلکه با تشکیل جلسات و با حضور در پستوهای اتاق فکر بعضی مخالفین و معاندین و دشمنان در استانهای فارس و قم و تهران به دنبال ترور شخصیت دکترتاجگردون بودند. انسانی بزرگوار به نام حاج آقا بزرگواری این انسان بزرگ منش و بزرگ اندیش و نیک سیرت و پاکدست ،آنجا مرا دریافتند و با اون جملات شیوا و تاریخی مرا حمایت کردند.
دکترتاجگردون به من  فرمودند که به مردم کهگیلویه عزیز و نجیب بگویید که امروز روزی است که با عهد و پیمان و تجدید میثاق با حاج آقا بزرگواری به دنبال انتقامی سخت باشیم.
و فرمودند که انتقام سخت ما لبیک گفتن به فرمایش مقام معظم رهبری برای حضور حداکثری در انتخابات و رقص قلمشان را به نام حاج آقا بزرگواری مزین کنند .
دکترمحمودی ازطرف دکترتاجگردون ادامه دادند، به عزیزان من در کهگیلویه بزرگ بگویید که مجلس هم متخصص می خواهد و هم مقتدر ،اگر من متخصص هستم در مجلس ،بزرگواری مقتدر هست در مجلس.
بزرگواری در تمام کمسیون های تخصصی و غیر تخصصی مجلس با اقتدار نقش آفرینی می کند و امروز این را بدانید که هر گاه تقدیر در جهت رستگاری ملتی رقم بخورد تمامی نشانه ها به خط خواهد شد .

درادامه این همایش عظیم ایل بزرگ نویی و منسوبین برای حاج آقا بزرگواری،

حجت السلام و المسلمین سید علی محمد بزرگواری، کاندیدای انتخابات مجلس در این همایش با حامیان خود در ایل نویی اظهار داشت؛ افرادی که بعنوان کاندید در صحنه هستند، چه آنهایی که تایید صلاحیت شدند و چه افرادی که متاسفانه از فیلتر شورای نگهبان عبور نکردند همه قابل احترام اند.

حاج آقا بزرگواری با اشاره به رابطه برادری و صمیمیت بین خود و سردار عدل هاشمی  تصریح کرد، به فرض اینکه اگر امروز بنده در صحنه حضور نداشتم، باشرایط پیش امده آقای هاشمی هم در صحنه نیستند، چه کسی باید شرایط را تغییر میداد؟

او تصریح کرد، به فرض اگر امروز بنده در صحنه حضور نداشتم، باشرایط پیش امده آقای هاشمی هم در صحنه نیستند، چه کسی باید شرایط را تغییر میداد؟
بازهم درب بر همان پاشنه باید میچرخید.

ایشان ضمن تشکر وقدردانی از حضورباشکوه مردم دراین همایش همه را دعوت به رعایت اخلاق نمودند، ودرپایان نوید پیروزی وآهنگ پیشرفت کهگیلویه بزرگ راسردادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.