کد خبر : 14504
دیدگاه‌ها برای برگزاری مراسم عزاداری دهه ی دوم فاطمیه در روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1402 - 21:58
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری مراسم عزاداری دهه ی دوم فاطمیه در روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب-

برگزاری مراسم عزاداری دهه ی دوم فاطمیه در روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب-
به همت هیئت مذهبی الزهرا (س) روستای دهنوی سرفاریاب و کانون فرهنگی نورالزهرا (س) یاسوج برنامه سوگواری و عزاداری دهه ی دوم فاطمیه در روستای دهنو سرفاریاب منعقد می باشد.

به همت هیئت مذهبی الزهرا (س) روستای دهنوی اسلام آباد سرفاریاب و کانون فرهنگی نورالزهرا (س) یاسوج برنامه سوگواری و عزاداری دهه ی دوم فاطمیه در روستای دهنو سرفاریاب منعقد می باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما پایگاه خبری عصر کهگیلویه، امام جمعه سرفاریاب در برنامه شامگاه این هیئت با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، گفت: استقامت و پایداری در مقابله با شرک و ظلم از ویژگیهای مهم انبیاء و اهل بیت پیامبر (ص) است که زمینه ساز معرفت، ایمان و یقین آنها بوده است.
حجت الاسلام زارعی پور رنج ها و شکنجه های فراوان حضرت فاطمه (س) در مسیر پایداری بر ولایت امیرالمؤمنین علی (ع) را یادآور شد و افزود؛ افراد زیادی همچو امامان معصوم (ع) و علمای بزرگ همچون امام خمینی(ره) و… در گذشته تاکنون با ایستادگی در مقابل ظلم و ستم، برای ما فرصت و زمینه ای مهیا نمودند تا بتوانیم امروزه با تشکیل این گونه مجالس، راه و رسم ائمه (ع) را زنده نگه داریم و از آنها در زندگی خود الگو بگیریم.
وی برگزاری و حضور در این گونه مجالس را جلوه ای از استقامت و پایداری در دین دانست و بر لزوم پاس داشتن و قدر دانستن و استفاده از این فرصتهای معنوی تأکید کرد.
مسئول هیئت مذهبی الزهرا (س) روستای دهنوی سرفاریاب و کانون فرهنگی نورالزهرا (س) یاسوج در حاشیه این مجلس نیز با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه (س)، سعادت دنیا و آخرت انسانها را در پیروی از اهل بیت (ع) و الگو گرفتن از آنها در زندگی دانست.
خانم الهی نیک، حضرت فاطمه زهرا (س) را در همه ابعاد زندگی از جمله عبادت، تربیت فرزند، حمایت و پشتیبانی از همسر و… الگوی ناب زنان برای همه تاریخ عنوان کرد.
وی همچنین با اعلام اینکه این هیئت مذهبی (الزهرا) در همه مناسبتهای مذهبی برنامه های مختلف فرهنگی و معنوی در این روستا و نقاط دیگر برگزار می نماید، افزود؛ تا پایان دهه ی فاطمیه مجلس سوگواری با میزبانی این هیئت و حضور اقشار مختلف در روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب با سخنرانی مذهبی، مداحی، نوحه خوانی و پذیرایی از حاضرین برپا خواهد بود.
لازم به ذکر است در برنامه اخیر تعداد ۳٠٠ پرس غذای گرم از طرف میزبان مجلس (خانم الهی نیک) تهیه و در وعده شام شرکت کنندگان میهمان سفره فاطمه زهرا (س) شدند که در طول ایام برگزاری این مجلس نیز ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.