کد خبر : 15561
دیدگاه‌ها برای قلم فروش ها به بهشت نمیروند ،مانند تفنگ چین خان عمل نکنیم/جوابیه بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1402 - 16:44
-

ارسالی از مخاطب

قلم فروش ها به بهشت نمیروند ،مانند تفنگ چین خان عمل نکنیم/جوابیه

قلم فروش ها به بهشت نمیروند ،مانند تفنگ چین خان عمل نکنیم/جوابیه
جناب نویسنده، شما قداست قلم را زیر سوال برده اید، ن و القلم و مایسطرون را اصلا نشنیده ای، ذات و شخصیت شما با چنین مفهمومی بیگانه است.

جوابیه ای در خصوص هتاکی هایی که نسبت به حاج آغا بزرگواری در پایگاه خبری معلوم الحالی منتشرگردیده توسط یکی از مخاطبین این سایت خبری ارسال گردیده ،این سایت خبری مطالب ارائه شده را بدون کم و کاست منتشر مینماید.

بسم‌الله الرحمن الرحیم
فروشنده ها به بهشت نمی روند/
قلم فروش باشیم ولی مانند تفنگ چین خان عمل نکنیم، زمانه زمانه خرید و فروش است، نرخ ها متفاوت است.

اخیرا در خصوص سخنرانی حاج آقا بزرگواری و نقد ایشان به عملکرد سازمان جهاد کشاورزی، مطلبی وقیحانه، توهین آمیز، ناثواب و به دور از ادب نوشته شده است.
در اینجا دو موضوع قابل بررسی است، یکی در خصوص خود نویسنده و شخصیت وی و دوم در خصوص صحیح یا غلط بودن انتقاد حاج آقا بزرگواری به عملکرد معتمدی در سازمان جهاد کشاورزی.

جناب نویسنده، شما قداست قلم را زیر سوال برده اید، ن و القلم و مایسطرون را اصلا نشنیده ای، ذات و شخصیت شما با چنین مفهمومی بیگانه است.
سابقه شما از بچگی تا الان نمایانگر رفتار فعلی شماست و چیزی جز این از شما انتظار می رود. از درس دادن در طسوج به لطف یکی از اقوام در اموزش و پرورش سرفاریاب و بقیه مسائل شروع کردید ولی چون همیشه انسانی تنش زا و دنبال دیده شدن بودید با بررسی اوضاع و تطابق آن با توان و سطح تحصیلات و شخصیت خود، تصمیم گرفتید گزینه چاپلوسی و تملق نماینده و وارونه جلوه دادن حقایق را در پیش بگیرید. قلمتان در این چند سال در جهت دروغ و برای کتمان ناکارامدی نماینده و خاموش کردن صدای منتقدان چرخیده است. در این همه مدت که سایت زده اید کدام درد مردم را فریاد زده اید. اگر با غیرت میانه ای داشتید فقط و فقط بخاطر گوجه چینی، باید نماینده وقت را هو می کردید.
اما چه کنیم که قول بخشداری سرفاریاب و بقیه الطاف ملوکانه نماینده شامل حالتان بوده و هر چند نماز نمازگزار عبادی تر است اما سفره پیمانکار رنگین تر و چرب تر است. شما به عنوان یک اهل رسانه باید سوگند حقیقت گویی و امانتداری یاد کنید و به ان عمل کنید. حال که خود عمله دست عامل محرومیت و عقب افتادگی منطقه شده اید و در این ظلم دخیل هستید، لااقل نفس مردم را قطع نکنید و اجازه دهید مردم حق اعلام نظر و انتقاد را به عنوان یک شهروند جمهوری اسلامی داشته باشند. بزرگواری را رفوزه خوانده ای، زمانی که شما بدنبال پدر میگشتی، بزرگواری در حوزه علمیه و در حزب جمهوری اسلامی برای انقلاب تلاش میکرد. رفوزه نماینده مورد حمایت توست که هم در سیاست و جبهه گیری های خود و هم در محرومیت زدایی و توسعه منطقه انتخابیه خود نمره منفی میگیرد. رفوزه نماینده تحت حمایت توست که وقتی در این سن به فکر تجدید فراش بود، حاج اقا بزرگواری در خانطومان به عنوان مدافع حرم زینب(س) می جنگید. رفوزه نماینده مورد حمایت توست که پول پاشی می ‌کند برای گرفتن رای ولی در مقابل ایشان، حاج آقا بزرگواری خانه خود را برای خیریه میفروشد.

در خصوص نقد حاج آقا بزرگواری به رییس سازمان جهاد کشاورزی استان :

بردار گرامی اولا که شخصیت حقوقی سازمان جهاد کشاورزی و شخصیت حقیقی جناب معتمدی کاملا از هم جدا هست. همگان واقفند که زمینه اصلی فعالیت اقتصادی استان ما در دو بخش کشاورزی و دامپروری است و هر دو بخش گفته شده، در حوزه سازمان جهاد کشاورزی است. در این سخنرانی حاج اقای بزرگواری به عنوان یک شهروند نظام مقدس جمهوری اسلامی، فقط به عملکرد سازمان جهاد اشاره نموده اند چرا که یک سازمان دولتی است و منابع بودجه ای ان از محل درامد های عمومی دولت تامین شده فلذا هر شهروندی حق پاسخ خواهی از آن را دارد. حضرتعالی اگر قصد فرافکنی و تخریب ندارید چرا به یک روحانی موجه در سطح کشور اینگونه بی ادبانه صحبت میفرمایید اگر به جای این فرافکنی ها و حمله به جلو محبت می فرمودید عملکرد سازمان جهاد در دوره مدیریت ایشان را منتشر می فرمودید هم برای خوانندگان ارزش اطلاع رسانی بهتری داشت هم صد در صد با دیدن عملکرد مدیر مورد حمایت جنابعالی مردم بهتر به قضاوت می نشستند بدیهی است که کاندید شجاع ونترس که خودشان نقطه ضعفی ندارند نمی توانند در مقابل نداشتن اب که نیاز ضروری انسانها هست سکوت کند.

دانی چرا در سیر خود بر خویش می لرزد قلم
ترسد که ظلمی را زند در حق مظلومی رقم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.