کد خبر : 15652
دیدگاه‌ها برای رسالت ناتمام، مردم قدرشناس/انتخابی دوباره بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اسفند 1402 - 10:03
-

یادداشت سردبیر

رسالت ناتمام، مردم قدرشناس/انتخابی دوباره

رسالت ناتمام، مردم قدرشناس/انتخابی دوباره
انگار همه کائنات دست در دست هم داده اند تا سید صادق و عدالت طلب مجددا به بهارستان راه یافته و صدای رسای مظلومیت مردمش باشد.

پایگاه خبری عصر کهگیلویه ”

من کان لله کان الله له/تو برای خدا باش، خدا و همه ملائکه اش برای تو خواهند بود.
معنای این عبارت و حدیث این است که هر کس کارهایش خدایی و برای خدا و رضای او باشد خدا نیز برای او و پشتیبان و تایید کننده او است . به عبارت دیگر معنایش این است که هر کس در راه خدا باشد و برای او کار کند نتیجه این است که خدا او را تنها نمی گذارد و او را یاری می نماید.
و به قول حدیث «من عبد الله عبد الله له کلَّ شیء». هر کس بنده خدا شد خداوند همه چیز را تحت فرمان و بندگی او قرار می دهد.
این روزها معنای این دو حدیث معتبر را می توان به زیبایی هر چه تمام تر در انتخابات کهگیلویه بزرگ و حرکات مردمان با شرافتش جستجو کرد.
بزرگواری بعد از دو دوره نمایندگی مجلس و با انجام کارهای عام المنفعه برای عموم مردم ستمدیده این منطقه، به محبوبیت و مقبولیت خاصی بین این مردم فهیم دست یافت. منتها به دلیل ذوب بودن در ولایت فقیه، به منویات رهبر فرزانه انقلاب توجه نموده و به اختیار خودش برای جامه عمل پوشاندن به شعار جوانگرایی در سطوح مختلف نظام، از شرکت در انتخابات کناره گیری کرد.
هر چند برخی آدم های مغرض، انحصارطلب و زیاده خواه، که از ایشان درخواست انجام کارهای شخصی داشتند، با سید صادق زاویه درست کرده و سعی در تخریب شخصیت ایشان داشتند.
ایشان بعد از کناره گیری از منصب نمایندگی مجلس، به انجام کارهای خیر مشغول بوده و تنها خانه خود را برای امور خیریه به فروش گذاشتند. وقتی از مال دنیا تهی گشت، سعی در ایثار جان خود در راه نظام داشت و به خیل مدافعین حرم و سربازان سردار اسلام پیوست. در خانطومان حضور داشت و به یاد روزهای جبهه و پسر و برادر شهیدش، قصد جانفشانی در راه اسلام داشت.
تقدیر خداوند بر زنده ماندن ایشان بود، گویا رسالتی نا تمام داشت. آری ، او می بایست زنده می ماند تا سایه بیست ساله ظلم را از سر مردم منطقه بردارد.
وقتی بر ایشان مسلم گردید که پیران سیاست قصد واگذاری میدان به جوانان را ندارند، مجددا به عرصه سیاست برگشت.
مردم فهیم و قدرشناس منطقه هم به ندای وی لبیک گفتند و این روزها با استقبال های بی نظیر خود از مدافع حرم، به چه زیبایی حدیث من کان لله کان الله له، را معنا کردند. انگار همه کائنات دست در دست هم داده اند تا سید صادق و عدالت طلب مجددا به بهارستان راه یافته و صدای رسای مظلومیت مردمش باشد. میرشکار استان و اقتصاددان برتر کشور به حمایت تمام قد از ایشان بیانیه ها داده و اصلاحطلبان هم نشان دادند که در اتحاد و همدلی با تاجگردون حرف اول را می زنند و هیچ گونه مخالفتی نکردند.
بزرگ اصلاحات کهگیلویه، یعنی منطقیان، هم بطور مستقیم از بزرگواری در خصوص رد صلاحیت خود رفع اتهام کرده و به نوعی از ایشان حمایت کردند.
لیدرها و طرفداران سردار هاشمی، با آگاهی کامل از علت رد صلاحیت کاندیدشان و با شناختن دست های پشت پرده، به حمایت گسترده بزرگواری روی آورده اند.
انگار که همه بسیج شده اند تا خادم صادق، با آرای قاطع به مجلس راه پیدا کند و دوباره پشت تریبون،فریاد تظلم خواهی این مردم را به گوش مرکز نشینان و کلان شهرها برساند.
والعاقبت اللمتقین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.