کد خبر : 15864
دیدگاه‌ها برای توصیه به حامیان کاندیدا/ازهرگونه تجمع اعتراض آمیز و رفتار هنجارشکنانه خودداری نموده و تابع نظر نهادهای نظارتی به عنوان فصل الخطاب باشید. بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1402 - 13:27
-

یادداشت سردبیر عصر کهگیلویه

توصیه به حامیان کاندیدا/ازهرگونه تجمع اعتراض آمیز و رفتار هنجارشکنانه خودداری نموده و تابع نظر نهادهای نظارتی به عنوان فصل الخطاب باشید.

توصیه به حامیان کاندیدا/ازهرگونه تجمع اعتراض آمیز و رفتار هنجارشکنانه خودداری نموده و تابع نظر نهادهای نظارتی به عنوان فصل الخطاب باشید.
بدانید هرکس در این خصوص اقدامی صورت دهد، از طرفداران واقعی ما نبوده و جهت تضییع حق مردم دست به اینکار زده است.

پایگاه خبری عصر کهگیلویه:

بسم الله الرحمن الرحیم.
با توجه به برگزاری انتخابات در کل کشور، به عنوان اصلی ترین روش پیاده سازی دموکراسی و مردم سالاری و استقبال مردم( به رغم مشکلات معیشتی و بمباران های فضای مجازی توسط معاندین و دشمنان نظام) از این رزمایش اقتدار سیاسی، مردم کهگیلویه بزرگ هم از این امر مستثنی نبوده بلکه پیشتاز این حماسه بوده اند.
منتهی با بی تدبیری برخی نهادهای برگزاری انتخابات در این منطقه، تخلفات تعیین کننده و سرنوشت ساز صورت گرفته و نتیجه انتخابات تغییر کرده است.
همانگونه که رهبر انقلاب در خصوص اعتراضات به نتیجه انتخابات سال ۸۸ فرمودند : «ممکن است کسانی، همان طور که حالا آقایان هم ذکر کردید، اشکالاتی و اعتراضاتی را بر مجاری گوناگون امور در انتخابات ثبت کرده باشند و اعتراض داشته باشند. خب راه‌های قانونی وجود دارد. رسیدگی به اینها حتماً باید انجام بگیرد. مواردی را آقایان ذکر کردید؛ من درخواست می‌کنم از آقایان مسئول در وزارت کشور و همچنین در شورای نگهبان که به این موارد دقیقاً رسیدگی کنند. اگر چنانچه بعضی از اشکالات، مقتضی این است که پاره‌ای از صندوق‌ها باز شماری بشود، اشکالی ندارد. حالا، مثلا یک مورد را آقایان ذکر کردند که آن شخص گفته که رای فلان نامزد این تعداد است، بعد در شمارش تعداد دیگری معرفی شده؛ خیلی خب، کاری ندارد، صندوق‌های مورد اشکال را، یا به طور تصادفی تعدادی از صندوق‌ها را بازشماری کنند، خود نمایندگان ستادها هم حضور داشته باشند. آنها هم باشند ببینند تا اطمینان کامل برای همه حاصل بشود.»
در حال حاضر نیز، حضرت حجه الاسلام و المسلمین بزرگواری به همراه دیگر کاندیداها، در حال پیگیری برای صیانت از آرا مردم و احقاق حق آنها، از طریق مجرای قانونی است.
ایشان طی بیانیه ای از طرفداران خود و دیگر کاندیداها خواسته اند از انجام هرگونه تجمع اعتراض آمیز و رفتار هنجارشکنانه خودداری نموده و تابع نظر نهادهای نظارتی به عنوان فصل الخطاب باشند.
لذا از همه طرفداران کاندیداهای معترض، عاجزانه تقاضا داریم، جهت جلوگیری از به انحراف کشیده شدن مسیر قانونی اعتراضات، از هرگونه تجمعی در هر محلی خودداری نموده و در خصوص ترفندهای رقیب جهت بهره برداری از احساسات پاک جوانان و متشنج کردن منطقه کاملا هوشیار و حساس باشند و بدانند هرکس در این خصوص اقدامی صورت دهد، از طرفداران واقعی ما نبوده و جهت تضییع حق مردم دست به اینکار زده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.