کد خبر : 12404
دیدگاه‌ها برای بازدید مدیریتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از مرکز خدمات جامع سلامت سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1402 - 23:01
-

خبرنگار آقای طاعتی

بازدید مدیریتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از مرکز خدمات جامع سلامت سرفاریاب-

بازدید مدیریتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از مرکز خدمات جامع سلامت سرفاریاب-
تقدیر از همکاران دارای عملکرد برتر و مطلوب در حد وسع و امکان، اقدام مسئول مرکز برای تهیه و برقراری خط تلفن ثابت مرکز و تلاش همکاران برای بهبود و ارتقاء شاخص های جوانی جمعیت و فرزند آوری در حوزه تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت سرفاریاب از دیگر موضوعات مطرح شده و تصمیمات اتخاذ شده در نشست بعد از این برنامه بازدید بود.

بازدید مدیریتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از مرکز خدمات جامع سلامت سرفاریاب-
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، در این برنامه بازدید و پس از بررسی و پایش کارشناسان از خانه های بهداشت و واحدهای مختلف، در نشستی اهم اقدامات و فعالیت ها و نیازمندیها با حضور مدیر شبکه، کارشناسان ستادی، مسئول و کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت سرفاریاب تشریح و مورد ارزیابی قرار گرفت.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام در جمع بندی این بازدید و طبق اظهار نظر کارشناسان مربوطه، گفت: در اغلب حوزه ها عملکرد همکاران ما در این مرکز رضایت بخش و قابل تقدیر می باشد.
جعفری در خصوص اهم نیازمندیها و مشکلات طبق گزارشات ارائه شده و پیگیریهای مسئول این مرکز، بحث بهسازی و آسفالت محوطه مرکز را عنوان کرد و گفت: در این خصوص فرماندار عزیز و بخشدار محترم قول همکاری دادند که در اولین فرصت ممکن اقدام شود.
وی در ادامه در خصوص رفع مشکلات اقامتگاه پزشک این مرکز و همچنین مرکز چرام نیز گفت: در کنار انتظاراتی که از پزشکان محترم برای همکاری داریم، موضوع فراهم کردن امکانات و رفاه آنان در اولویت کاری ما بوده و با پیگیری و مکاتباتی که با استان و وزارت انجام شده، امیدواریم با در نظر گرفتن اعتبار لازم شاهد اقدام مقتضی جهت رفع این مشکل باشیم.
استفاده از ظرفیت بهورزان در شیفت عصر و شب برای کار در پذیرش مرکز به صورت اضافه کار، اقدام جهت تکمیل امکانات و یا تعویض تجهیزات فرسوده خانه های بهداشت تحت پوشش مرکز از محل اعتبارات پزشک خانواده، تقدیر از همکاران دارای عملکرد برتر و مطلوب در حد وسع و امکان، اقدام مسئول مرکز برای تهیه و برقراری خط تلفن ثابت مرکز و تلاش همکاران برای بهبود و ارتقاء شاخص های جوانی جمعیت و فرزند آوری در حوزه تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت سرفاریاب از دیگر موضوعات مطرح شده و تصمیمات اتخاذ شده در نشست بعد از این برنامه بازدید بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.