کد خبر : 2378
دیدگاه‌ها برای جلسه هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد ماه، سالروز آزاد سازی خرمشهر در سرفاریاب برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 خرداد 1401 - 23:24
-

خبرنگار آقای طاعتی

جلسه هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد ماه، سالروز آزاد سازی خرمشهر در سرفاریاب برگزار شد

جلسه هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد ماه، سالروز آزاد سازی خرمشهر در سرفاریاب برگزار شد
آنچه باعث آزاد سازی خرمشهر از چنگ دشمن بعثی شد نه فقط یک عملیات نظامی، بلکه یک جریان اعتقادی و باور اراده و ایمان بود؛ باور به وعده راستین الهی در پیروزی حق علیه باطل.

جلسه هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد ماه،سالروز آزاد سازی خرمشهر در سرفاریاب برگزار شد.
روحانی مستقر سرفاریاب در این جلسه ضمن گرامی داشت سوم خرداد ماه روز ایثار و مقاومت و فتح خرمشهر گفت: آنچه باعث آزاد سازی خرمشهر از چنگ دشمن بعثی شد نه فقط یک عملیات نظامی بلکه یک جریان اعتقادی و باور اراده و ایمان بود؛ باور به وعده راستین الهی در پیروزی حق علیه باطل.
سید ولی باقری در ادامه، با اشاره به سخن تاریخی حضرت امام ( ره ) که فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد» این سخن را یک درس بزرگ و یک باور عمیق دانست که با ایمان و توکل انسانها بر خدا است که خداوند کارهای محال و خیر را ممکن می سازد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سرفاریاب نیز در این جلسه با تبریک سوم خرداد روز مقاومت و ایثار، آزاد سازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس در سال ۱۳۶۱ را مایه افتخار، غرور و سربلندی همه ایرانیان دانست.
سرهنگ قائمی با اشاره به رشادتها و دلاور مردیهای رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس و ثمرات و برکات آن برای انقلاب و نظام بر لزوم بزرگداشت این روز و یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس تاکید کردند.
در پایان این جلسه و پس از اظهار نظر حاضرین مصوب و مقرر گردید با اطلاع رسانی عمومی و مشارکت و همکاری همه نهادها و ادارات بخش، برنامه های عطر افشانی گلزار مطهر شهداء و رژه خودرویی به مناسبت گرامی داشت روز بزرگ سوم خردادماه و آزاد سازی خرمشهر در سرفاریاب برگزار و اجرا گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.