کد خبر : 3367
دیدگاه‌ها برای نشست مشترک با ستاد بازسازی عتبات عالیات / واگذاری مسوولیت های جدید به خادمین امامین معصومین علیهم‌السلام در استان از سوی رییس ستاد عتبات عالیات در استان بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 تیر 1401 - 22:58
-

ایشان به سرود سلام فرمانده اشاره کردند و از استقبال سراسری و جهانی این سرود بیان کردند و علت

سید حسین رازیان

نشست مشترک با ستاد بازسازی عتبات عالیات / واگذاری مسوولیت های جدید به خادمین امامین معصومین علیهم‌السلام در استان از سوی رییس ستاد عتبات عالیات در استان

نشست مشترک با ستاد بازسازی عتبات عالیات / واگذاری مسوولیت های جدید به خادمین امامین معصومین علیهم‌السلام در استان از سوی رییس ستاد عتبات عالیات در استان
هر یک از شما باید به آنچه که او را به دوستی ما نزدیک می‌سازد، عمل کند و از آنچه که خوشایند
مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به همراه سرپرست بازرسی دانشگاه با مسئولین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛

حجت الاسلام والمسلمین مسعود داستار؛مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج حدیثی از امام زمان عج را بیان کردند:

امام مهدی علیه السلام:

فَلْیَعْمَلْ کُلُّ امْرِء مِنْکُمْ بِما یُقَرَّبُ بِهِ مِنْ مَحَبَّتِنا، وَلْیَتَجَنَّبْ ما یُدْنیهِ مِنْ کَراهِیَّتِنا وَ سَخَطِنا.

هر یک از شما باید به آنچه که او را به دوستی ما نزدیک می‌سازد، عمل کند و از آنچه که خوشایند ما نبوده و خشم ما در آن است، دوری گزیند.

ایشان به سرود سلام فرمانده اشاره کردند و از استقبال سراسری و جهانی این سرود بیان کردند و علت را عشق به امام زمان عج مطرح کردند.

ایشان بیان کردند:احساس میکنم یکی از مظاهر تجلی و نشان دهنده محبت به امام زمان عج و اهل بیت (ع)باب المهدی است.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود داستار از نشست های متعدد دفتر نهاد رهبری و مسئولین دانشگاه با ستاد عتبات عالیات صحبت کردند و ایشان ازفعالیت‌های دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و همکاری های به عمل آمده با ستاد عتبات صحبت کردند و ابراز داشتندآماد هر نوع همکاری در راستای سیاست های ستاد عتبات عالیات را جهت خدمت به امام زمان عج و اهل بیت (ع) هستند.

سرهنگ الهی؛معاون بازسازی عتبات و عالیات استان ضمن عرض خیر مقدم شرح حالی از وظایف این ستاد را مطرح نمودند و از همکاری های دفتر نهاد رهبری دانشگاه و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج استقبال کردند.

ایشان طی حکمی از طرف سردارحکمتیان؛رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان حجت الاسلام والمسلمین مسعود داستار را به عنوان مسئول عتبات عالیات در دانشگاه علوم پزشکی معرفی نمودند.

مهندس امید جمال فرد؛ سرپرست بازرسی دانشگاه و مسئول بسیج مداحان استان از ظرفیت اجتماع هیئت ها مذهبی صحبت کردند و ایشان بیان داشتند که در راستای سیاست‌های ستاد عتبات عالیات می‌توانند از ظرفیت بسیج مداحان و هیئت های مذهبی استفاده کرد.

حجت الاسلام فراهی؛کارشناس ستاد اقامه نماز دانشگاه در زمینه فعالیت های فرهنگی و همکاری با ستاد عتبات اعلام آمادگی نمودند.

داریوش سلطانی زاده؛مسئول روابط عمومی و it دفتر نهاد رهبری دانشگاه از همکاری در حوزه های خبر و فناوری و همچنین کارهای تبلیغاتی اعلام امادگی کردند و آمادگی خود و حوزه it  و روابط عمومی جهت همکاری با ستادبازسازی عتبات عالیات و خدمت به اهل بیت(ع) را اعلام نمودند.

سید حسین رازیان؛مسئول روابط عمومی معاونت بهداشتی استان، مشاور فعلی ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان،و در جهت حوزه های خبر و اطلاع رسانی و همچنین همکاری با کار گروه فرهنگی اعلام آمادگی کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.