کد خبر : 361
دیدگاه‌ها برای بیانیه جمعی از جوانان نخبه و انقلابی شهرستان لنده خطاب به استاندارمحترم بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 13:08
-

بیانیه جمعی از جوانان نخبه و انقلابی شهرستان لنده خطاب به استاندارمحترم

بیانیه جمعی از جوانان نخبه و انقلابی شهرستان لنده خطاب به استاندارمحترم
آقای استاندار بوی معامله و دخالت دستان پشت پرده در انتصابات می آید مگر با اسباب بازی های کوکی کنترل شده می شود خدمت رسانی کرد

عصرکهگیلویه”جمعی از جوانان نخبه و انقلابی شهرستان لنده خطاب به استاندارمحترم جناب آقای سید علی احمدزاده بیانیه ای صادر کردند که در ذیل آمده است

بسم الله الرحمن الرحیم

استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد

جناب آقای سید علی احمدزاده

چند صباحی است بحث انتصابات در سطح استان فلاکت زده ک.ب گوش ها را آزرده و روح ها را رنجانده لذا بر خود واجب دانستیم نسبت به این تصمیمات که بوی کباب غاز می دهند واکنش عدالت خواهانه ای را به رخ وجدانتان بکشیم.

مستحضرید شایسته سالاری در انتخاب و انتصاب مسئولین رده های مختلف اداری و اجرایی از اصول اساسی و از عوامل توفیق سازمان ها در حرکت به سمت پویایی و تحول و محور اصلی توسعه سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و… است بنابراین انتصاب مدیران شایسته برای هر بخشی از سازمان های دولتی موجب ارتقای بهره وری و کارآمدی بیشتر در هر مجموعه ای است.

به هوش باشید یکی از عواملی که بر کاهش اعتماد و بدبینی مردم به حاکمیت و دولت آقای رئیسی می تواند دامن بزند بحث نادیده گرفتن شایسته سالاری در انتصابات مدیران دولتی است که متاسفانه شیوع این بیماری از بالا به پایین جامعه را فلج کرده و ترکش های آن به یقین باعث تضعیف عملکرد دولت در عرصه های مختلف سیاسی ، امنیتی ، قضایی ، اقتصادی و …خواهد شد ، الحمدلله به استان ما و به سکان داری حضرتعالی نیز گویی سرایت و اصابت کرده است.

آقای استاندار بوی معامله و دخالت دستان پشت پرده در انتصابات می آید مگر با اسباب بازی های کوکی کنترل شده می شود خدمت رسانی کرد متاسفانه شخص شما سهمیه نیروهای توانمند با بینش عمیق سیاسی و مدیریتی بعضی از شهرستان ها من جمله لنده شهر اولین ها را در رئوس و بدنه های مدیران کل نادیده گرفته اید و این عین حق خوری و ستم به منابع و سرمایه های انسانی ماست.

آقای استاندار انتظار عامه مردم ، سیاسیون ، بزرگان ، جوانان ، نخبگان و دلسوزان شهرستان لنده این است که سهمیه ما از مدیران کل از صفر در بیاید و در دستگاه های مهم اجرایی ، زیربنایی نیرویی اثرگذار از شهرستان لنده در بحث انتصابات انتخاب شود که هم موجبات توسعه شهرستان و هم استان شود.

در پایان امیدواریم خبر مسرت بخشی طی چند روز آینده به گوش رسد و شاهد حداقل حضور یکی از فرزندان شایسته و متخصص لنده ای در کابینه استانی دولت باشیم.

جمعی از جوانان نخبه و انقلابی شهرستان لنده

رونوشت

نماینده مردم استان ک.ب در مجلس خبرگان رهبری آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی

نماینده ولی فقیه در استان ک.ب حجت الاسلام سید ناصر حسینی

نماینده حوزه شهرستان های چهارگانه کهگیلویه بزرگ در مجلس سید محمد موحد

نماینده مردم حوزه شهرستان های بویراحمد ، دنا و مارگون مهدی روشنفکر

نماینده حوزه گچساران و باشت سید ناصر حسینی پور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.