کد خبر : 16024
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه (۱۴٠۳/۱/۳) سرفاریاب با حضور قشرهای مختلف مردم و روزه داران به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 3 فروردین 1403 - 16:15
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه (۱۴٠۳/۱/۳) سرفاریاب با حضور قشرهای مختلف مردم و روزه داران به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.

نماز جمعه (۱۴٠۳/۱/۳) سرفاریاب با حضور قشرهای مختلف مردم و روزه داران به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
جهاد تبیین و تلاش برای روشنگری و بیان حقایق از اقدامات مهم امام حسن مجتبی(ع) در دوران امامت ایشان بوده که امروزه نیز در برابر نقشه های شوم، تبلیغات شبه دار و وسوسه انگیز دشمنان، جهاد تبیین یک ضرورت انکار ناپذیر محسوب می شود.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۳/۱/۳) سرفاریاب با حضور قشرهای مختلف مردم و روزه داران به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
امام جمعه سرفاریاب با قرائت بخشی از آیه ۲۳۷ سوره مبارکه بقره و ترجمه آن- که خداوند در آن می فرماید: (عفو و گذشت به تقوا و پرهیز گاری نزدیک است، گذشت و نیکوکاری را در میان خود فراموش نکنید که خداوند به آنچه انجام می دهید بیناست)، خود و همه برادران و خواهران دینی را به نیکوکاری، عفو و گذشت که از نشانه های تقوای الهی است، توصیه و سفارش کرد.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه مباحث مربوط به خانواده از دیدگاه اسلام و قرآن به ضرورت و لزوم شناخت و آگاهی اعضای خانواده از حقوق و وظایف همدیگر و رعایت و انجام آنها به عنوان یکی از عوامل مهم استحکام نظام خانواده اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه دختر و پسر از دو خانواده با شرایط و دیدگاه بعضا متفاوت با هم ازدواج کرده و تشکیل خانواده می دهند، برخی رفتارهای ناهماهنگ و خطاها ممکن است از هر یک از طرفین سربزند که عفو و گذشت و چشم پوشی از اشتباه و تقصیر یکدیگر در میان اعضای خانواده به ویژه زن و شوهر در جلوگیری از فروپاشی کانون خانواده می تواند بسیار مهم و مؤثر باشد.
خطیب جمعه سرفاریاب با تبریک فرا رسیدن سال نو و عید باستانی نوروز و تقارن آن با ماه رمضان و بهار معنویت و قرآن، لزوم توجه به مسائل شرعی و رعایت حرمت روزه داری در دید و بازدیدها و سفرهای نوروزی را یادآور شد و مورد انتظار دانست.
حجت الاسلام زارعی پور با بیان اینکه فرصت ماه رمضان که دهه ی اول آن به پایان رسیده را باید مغتنم شمرد و با انجام اعمال نیک و عبادات بیشتر، خود را به امام زمان (عج) نزدیکتر کنیم و موجبات رضایت و خشنودی آنحضرت را نسبت به خود فراهم نماییم، افزود: زمینه ارتباط و نزدیکی با امام زمان (عج) و کسب رضایت ایشان در این ماه فراهم تر است و رضایت خدا نیز در رضایت امام زمان (عج) و ائمه معصوم (ع) خواهد بود.
وی با تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) در نیمه ماه مبارک رمضان، کریم به معنای بزرگوار و با عظمت و انسان دارای روح بلند و اراده قوی را لقب و صفت بارز آن امام بزرگوار عنوان کرد و گفت:جهاد تبیین و تلاش برای روشنگری و بیان حقایق از اقدامات مهم امام حسن مجتبی(ع) در دوران امامت ایشان بوده که امروزه نیز در برابر نقشه های شوم، تبلیغات شبه دار و وسوسه انگیز دشمنان، جهاد تبیین یک ضرورت انکار ناپذیر محسوب می شود.
امام جمعه سرفاریاب با گرامی داشت روز جهانی آب و توصیه به استفاده و مصرف درست آب، به مشکل گل آلود شدن و قطعی آب شرب شهر سرفاریاب و روستاهای اطراف در روزهای آغازین سال نو و ایام ماه رمضان اشاره کرد و پیرو تذکرات قبل از مسئولان مربوطه خواست تا هر چه سریعتر اقدام جدی و اساسی برای حل این مشکل داشته باشند.
حجت الاسلام زارعی پور نا ایمن بودن جاده ها و مسیر ارتباطی در بخش و ورودیهای نامناسب شهر سرفاریاب را نیز یادآور شد و از مسئولان راه و شهرسازی و دیگر مسئولان خواست تا برای جلوگیری از تصادفات و وقایع تلخ و خسارت بار، نسبت به ایمن سازی (اصلاح و تعریض پیچ ها و نصب علائم و…) اقدام نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.