کد خبر : 3645
دیدگاه‌ها برای نشست هماهنگی جهت اجرای برنامه های بزرگداشت عید غدیر در جوار بقعه ی متبرکه ی امامزاده علی ( ع ) برگزار شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 تیر 1401 - 21:27
-

خبرنگار آقای طاعتی

نشست هماهنگی جهت اجرای برنامه های بزرگداشت عید غدیر در جوار بقعه ی متبرکه ی امامزاده علی ( ع ) برگزار شد.

نشست هماهنگی جهت اجرای برنامه های بزرگداشت عید غدیر در جوار بقعه ی متبرکه ی امامزاده علی ( ع ) برگزار شد.
امام جمعه چیتاب با تبریک دهه ولایت و عید بزرگ غدیر و با ذکر حدیثی از امام صادق ( ع ) که می فرمایند «غدیر در آسمان مشهور تر از زمین است» گفت: اگر ما عظمت و منزلت غدیر را به درستی حفظ می کردیم، بسیاری از مسائل و مصیبتهای گذشته برای مسلمانان و شیعیان پیش نمی آمد.

نشست هماهنگی جهت اجرای برنامه های بزرگداشت عید غدیر در جوار بقعه ی متبرکه ی امامزاده علی ( ع ) برگزار شد.
این نشست که با حضور ائمه جمعه چیتاب و سرفاریاب، نماینده هیئت امناء امامزاده علی ( ع ) و تعدادی از فعالان فرهنگی سادات برگزار شد، امام جمعه چیتاب با تبریک دهه ولایت و عید بزرگ غدیر و با ذکر حدیثی از امام صادق ( ع ) که می فرمایند «غدیر در آسمان مشهور تر از زمین است» گفت: اگر ما عظمت و منزلت غدیر را به درستی حفظ می کردیم، بسیاری از مسائل و مصیبتهای گذشته برای مسلمانان و شیعیان پیش نمی آمد.
حجت الاسلام پژمان اجرای سنت حسنه بزرگداشت عید غدیر و پخت غذا به این مناسبت را در بین سادات و بخش سرفاریاب دارای سابقه ای چندین ساله عنوان و اظهار امیدواری کرد با برنامه ریز ی و هماهنگی های انجام شده در این جلسه، امسال نیز با مشارکت و همکاری همه مردم منطقه، شاهد جشن باشکوه غدیر در جوار مرقد امام زاده علی ( ع ) باشیم.
نماینده و دبیر هیئت امناء بارگاه امامزاده علی ( ع ) در این نشست نیز، ضمن تبریک عید بزرگ غدیر گفت: واقعه ی غدیر تکمیل کننده رسالت تمام پیامبران الهی و استمرار ولایت ائمه اطهار ( ع ) است.
ارجمند با اشاره به اینکه لازم است در مقابل دشمنان و تفرقه افکنان بین مسلمانان کارهای فرهنگی و تبلیغات مناسب برای آگاهی نسل های جدید صورت بگیرد، گفت: دهه ولایت و عید غدیر فرصت و زمینه بسیار مناسبی برای این کار است.
در پایان این نشست موارد ذیل جهت برگزاری جشن غدیر در جوار بارگاه امامزاده علی ( ع ) از نوادگان امام جواد ( ع ) در عصر روز دوشنبه مورخ ۲۷ تیرماه سال ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۰ مورد توافق حاضرین قرار گرفت:
۱- نور افشانی آسمان در جوار بارگاه امامزاده علی ( ع ) در شب غدیر
۲- اجرای برنامه های متنوع و جذاب فرهنگی و نمایشی و مسابقات
۳- تجلیل از زنان باردار
۴- برپائی میز خدمت برای پاسخگویی به مسائل اعتقادی و شبهات غدیر
۵- پخش کلیپ های شبیه سازی حادثه غدیر و تزئین جایگاه جشن…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.