کد خبر : 3732
دیدگاه‌ها برای برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در سرفاریاب به همت گروه جهادی زینبیون کهگیلویه: بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 تیر 1401 - 12:32
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در سرفاریاب به همت گروه جهادی زینبیون کهگیلویه:

برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در سرفاریاب به همت گروه جهادی زینبیون کهگیلویه:
اگر بعد از واقعه ی غدیر و رحلت پیامبر ( ص )، همه گروه های انسانی زیر پرچم ولایت و امامت مشخص شده از طرف خالق هستی قرار گرفته و حرکت می کردند، نه تنها در طی این سالیان، بلکه امروزه نیز انسان با هیچ مشکلی مواجه نبود.

برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در سرفاریاب به همت گروه جهادی زینبیون کهگیلویه:
در این برنامه جشن که با حضور پرشور مردم، مسئولان محلی و شهرستانی در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام سرفاریاب برگزار شد، دادستان شهرستان چرام به عنوان سخنران، ضمن تبریک دهه ولایت و امامت و عید غدیر خم گفت: همه ماها باید شاکر و قدردان همه نعمت های الهی بوده و از ناسپاسی و کفران در این زمینه خودداری نموده، چرا که همه مشکلات و گرفتاری انسان از ناسپاسی و کفران نعمت الهی است.
حجت الاسلام آذریتون با اشاره به واقعه ی عید غدیر و انتصاب حضرت علی علیه السلام بعنوان امام و راهنمای انسان، گفت: اگر بعد از واقعه ی غدیر و رحلت پیامبر ( ص )، همه گروه های انسانی زیر پرچم ولایت و امامت مشخص شده از طرف خالق هستی قرار گرفته و حرکت می کردند، نه تنها در طی این سالیان، بلکه امروزه نیز انسان با هیچ مشکلی مواجه نبود.
وی گفت: خوشبختی دنیا و آخرت بشریت درگرو عمل به دستورات و آموزه های دینی و معارف اسلامی است.
ایشان در بخش دیگری از صحبت های خود به مباحث ولایت در سایر کشورها از جمله کشورهای اروپایی و بیگانه اشاره کرد و گفت: حتی در آن کشورها نیز با علم و آگاهی به جایگاه و اهمیت والای ولایت پی برده و قدردان این نعمت بزرگ الهی هستند.
مسئول گروه جهادی زینبیون نیز ضمن تبریک عید غدیر، ارزش و جایگاه معنوی غدیر و ولایت را بسیار والا توصیف کرد و خدمتگزاری به مردم و بزرگداشت چنین مناسبت های دینی و مذهبی و برپایی این جشن ها را افتخار بزرگی برای این گروه جهادی عنوان نمود.
خانم غفاریان همچنین از تهیه و پخت بیش از ۷۰۰ پرس غذای گرم در این روز توسط گروه جهادی زینبیون و توزیع بین نیازمندان در سطح بخش سرفاریاب خبر داد.
در این برنامه جشن پس از مولودی خوانی و اجرای برنامه های شاد و متنوع،
از طرف گروه جهادی زینبیون کهگیلویه به تعداد ۳۰ نفر از حاضرین به قید قرعه و همچنین به تعدادی از افرادی که با نام علی مزین بودند هدایایی تقدیم شد و در پایان نیز ضمن پذیرایی، شرکت کنندگان در این جشن بزرگ، شام را بر سر سفره غدیر که از طرف گروه جهادی زینبیون تدارک دیده شده بود، میل نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.