کد خبر : 3785
دیدگاه‌ها برای یاداشت ارسالی/ سردار واهبی،در جنگ هر یگانی فرماندهانش ونیروهایش از زمین ودشمن اطلاعات کافی نداشتند ضربه می خوردند کمین می خوردند موفق به شکستن خط دشمن نمی شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 تیر 1401 - 10:42
-

آقای استاندار ! یک بار که شده خودت با ماشین شخصی ات از جاده ی دهدشت به قلعه رئیسی وبه دیشموک برو ببین چه خبره تا کی می خواهید با مردم اینطور برخورد کنید؟

پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه

یاداشت ارسالی/ سردار واهبی،در جنگ هر یگانی فرماندهانش ونیروهایش از زمین ودشمن اطلاعات کافی نداشتند ضربه می خوردند کمین می خوردند موفق به شکستن خط دشمن نمی شدند

یاداشت ارسالی/ سردار واهبی،در جنگ هر یگانی فرماندهانش ونیروهایش از زمین ودشمن اطلاعات کافی نداشتند ضربه می خوردند کمین می خوردند موفق به شکستن خط دشمن نمی شدند
آقایان !شهدا بی ادعا وبدون توقع دنیوی وبدون حقوق از جانشان گذشتند تا انقلاب تثبیت شد و دشمنان ناکام ماندند و ملت صاحب استقلال و آزادی وعزت شد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه،سردار سید شکرالله واهبی از یادگاران و فرمانده هشت سال دفاع همچنین مدافع حرم و هم رزم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در یاداشت ارسالی به این پایگاه اطلاع رسانی آورده است:

باسلام
مقام معظم رهبری فرمودند:
وقتی یک ملت به دنبال یک هدفی حرکت می کند،اگرنداند سر راه او چه خطراتی است،چه کمین کرده های هستند،در مقابل اینها چه باید کرد؟اگر خود را رها کند، قید وبنده های خود را رها کندوبی خیال باشد، ضربه خواهد خورد.
بله دشمن سال هاست که در تمام مسیرهای انقلاب ما وملت ما ودین ما کمین کرده وخطرها ایجاد کرده ولحظه ای بیکار ننشسته وهر روز فعالیتش را بیشتر می کند ویک روز پشت خاکریزها ویک روز هم تحریم ها وروز دیگری هم حمایت از منافقین و فتنه گران وامروز هم با جنگ ترکیبی وارد میدان شده و از راه های مختلفی به دنبال سست کردن اراده واعتقادات ملت ایران بخصوص نسل جوان است وباید گفت متاسفانه هنوز خیلی از مسئولین و مبلغین و صاحبان قلم وتریبون باورشون نمی شود که دشمن دارد اراده ها واعتقادات را بمباران می کند ودارد تلفات می گیرد!!!
در جنگ هر یگانی فرماندهانش ونیروهایش از زمین ودشمن اطلاعات کافی نداشتند ضربه می خوردند کمین می خوردند موفق به شکستن خط دشمن نمی شدند.
ونمی توانستند خط را نگهداری کنند .
این روز مسئولین به جایی که باید به فکر راه حل های امیدوار کننده باشند و به فکر حل مشکلات مردم باشند وبه فکر تقویت اراده ها واعتقادات مردم باشند خیلی هایشان به فکر تقویت باند وجناح وقبیله هستند ویا به فکر بیشتر جمع کردن ثروت هستند!
آقایان !شهدا بی ادعا وبدون توقع دنیوی وبدون حقوق از جانشان گذشتند تا انقلاب تثبیت شد و دشمنان ناکام ماندند و ملت صاحب استقلال و آزادی وعزت شد.
پس از خدا بترسید از شهدا خجالت بکشید
با عملکردتان مردم را از دین وانقلاب و ولایت بدبین نکنید
این استان تا زمانیکه مسئولینش دارای این تفکر وروش هستند مشکلاتش حل نخواهد شد
ومشکلاتش هر روز بیشتر می شود.
نگاهی به تصادفات جاده ای، آمار بیکاری، اعتیاد، خودکشی،طلاق ،
داشته باشید ببینید نصبت به سال گذشته چه تفاوتی داشته وچرا ؟!!
آقای استاندار !
یک بار که شده خودت با ماشین شخصی ات از جاده ی دهدشت به قلعه رئیسی وبه دیشموک برو ببین چه خبره تا کی می خواهید با مردم اینطور برخورد کنید؟
این مردم از اسلام ولایت وانقلاب خسته نشده اند بلکه از سوء مدیرت ها ، وعده های بدون عمل وباند بازی شما باند بازها خسته شده اند.

سید شکرالله واهبی زاده

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.