کد خبر : 4864
دیدگاه‌ها برای بازدید مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویر احمد به همراه فرماندار شهرستان چرام از مناطق سیل زده بخش سرفاریاب بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 - 7:50
-

خبرنگار آقای طاعتی

بازدید مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویر احمد به همراه فرماندار شهرستان چرام از مناطق سیل زده بخش سرفاریاب

بازدید مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویر احمد به همراه فرماندار شهرستان چرام از مناطق سیل زده بخش سرفاریاب
اگر کمبودی در آب شرب منطقه وجود داشته باشد، آمادگی داریم در کمترین زمان ممکن نسبت به جانمائی و تعیین نزدیکترین محل تامین آب برای این منطقه با آب و فاضلاب همکاری نماییم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویر احمد به همراه فرماندار شهرستان چرام و جمعی از مسئولان شهرستانی از مناطق سیل زده سادات امام زاده علی ( ع ) بازدید کرد.
در این بازدید مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان با اشاره به اینکه شهرستان چرام یکی از پربارش ترین مناطق کشور در مجموعه آب منطقه ای مطرح هست، گفت: بیشترین بارش حاصل از پدیده مانسون در جنوب کشور به میزان دویست و هفتاد و پنج میلی متر در شهرستان چرام اتفاق افتاده است.
مصلح با تاکید بر ادامه اجرای عملیات ساماندهی رودخانه ها و دره های فصلی که نقش مهمی در کنترل سیلابها و کاهش خسارتها دارد، از اراده مسئولین امر و از در نظر گرفتن اعتباری حدود ده میلیارد ریال برای اجرای ادامه این طرح های ساماندهی در روستاهای دره آخوند و طسوج خبر داد.
وی همچنین در خصوص تامین آب شرب سرفاریاب گفت اگر کمبودی در آب شرب منطقه وجود داشته باشد، آمادگی داریم در کمترین زمان ممکن نسبت به جانمائی و تعیین نزدیکترین محل تامین آب برای این منطقه با آب و فاضلاب همکاری نماییم.
ایشان با اشاره به طرح های بلند مدت تامین آب شرب، کشاورزی و صنعت شهرستان چرام از طریق سد کوثر یا ایده احداث سد راه علی، مصرف بهینه در حوزه های مختلف و استفاده از تکنولوژیهای روز و کاهش مصرف آب در بخش های مختلف را به عنوان راهکارهای کوتاه مدت برای تامین و توزیع یکنواخت و عادلانه آب بین همه هموطنان نام برد.

مدیر آب منطقه ای استان در پایان از استقرار نمایندگی آب منطقه ای در شهرستان چرام برای رعایت حال مردم شهرستان با همکاری فرماندار محترم شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.