کد خبر : 3971
دیدگاه‌ها برای نشست مشترک رییس سازمان درمان بسیجیان استان با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مرداد 1401 - 2:20
-

ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بسیجی و حرکت در همین مسیر تنها راهکار حفظ انقلاب اسلامی است همه

سید حسین رازیان

نشست مشترک رییس سازمان درمان بسیجیان استان با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

نشست مشترک رییس سازمان درمان بسیجیان استان با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
در نه شهرستان در شهرستان بهمئی و بخش پاتاوه بزودی کلینیک های تخصصی تجهیز و راه اندازی همچنین بنا داریم بر اساس دستور مقام معظم رهبری(دامت برکاته)  مبنی افزایش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات سپاه در حوزه‌های مختلف نقش مهمی در رفع مشکلات و توسعه این استان بخصوص در ایام زلزله سی سخت، شرایط سخت کرونا داشته و جای شکر و قدردانی دارد که مسوولان ما امروز در مسیر خدمت به مردم قدم بر می‌دارند و در این راستا ثابت‌قدم هستند.

دکتر محمد غلام نژاد با بیان اینکه بسیج شجره طیبه‌ای است که در قرآن کریم از آن یاد شده است، گفت: جامعه بدون تفکر بسیج و بسیجی و اتحاد و همدلی رو به توسعه حرکت نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: حرکت بسیجی و اتحاد و انسجام مردم بود که ما را در برابر ۳۷ کشور دنیا که با تمام توان و تجهیزات به کشور ایران حمله کرده بودند به پیروزی رساند.

دکتر غلام نژاد، اظهار کرد: ملت ایران به دنبال آن در استان کهگیلویه و بویراحمد با تکیه بر همین تفکر بسیج و حرکت وحدت‌ آفرین بسییج توانستند بلوک غرب و شرق را به زانو درآورند و طعم تلخ‌ترین شکست را به آنان چشاندند.

وی اضافه کرد: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بسیجی و حرکت در همین مسیر تنها راهکار حفظ انقلاب اسلامی است همه ما باید در این راستا تلاش کنیم و بهترین جواب موفق آمیز را در کنار سبزپوشان پرافتخار کسب کردیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ، در پایان خاطرنشان کرد، دانشگاه علوم پزشکی این قول را میدهد در کنار سازمان درمان سپاه پاسداران در استان از تمامی ظرفیت نیروی انسانی امکانات تجهیزات همکاری لازم را انجام می دهیم.

سرهنگ پاسدار اصغر سنجریان،گفت: حوزه درمان بسیجیان سپاه از تمامی امکانات برای اقشار متوسط و کم درآمد استفاده خواهد کرد.

رییس سازمان درمان بسیجیان استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود:در نه شهرستان در شهرستان بهمئی و بخش پاتاوه بزودی کلینیک های تخصصی تجهیز و راه اندازی همچنین بنا داریم بر اساس دستور مقام معظم رهبری(دامت برکاته)  مبنی افزایش ارایه خدمات رسانی به مردم در سایر شهرستانهای استان مراکز تخصصی با اهداف خدمات رسانی باکیفیت بالا به مردم بخصوص افشار مستضعف احداث و تکمیل خواهد شد.

بر پایه این گزارش: در راستای همکاری فی مابین با حضور شرکت کنندگان مصوبات لازم در خصوص تجهیزات آزمایشگاهی، و پزشکی همچنین به دستور دکتر غلام نژاد دو معاونت درمان و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی را ملزم به همکاری و رفع مشکلات با سازمان درمان بسیجیان سپاه فتح استان ملزم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.