کد خبر : 4708
دیدگاه‌ها برای به همت مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام از خبرنگاران تجلیل شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مرداد 1401 - 23:04
-

خبرنگار آقای طاعتی

به همت مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام از خبرنگاران تجلیل شد.

به همت مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام از خبرنگاران تجلیل شد.
مسائل و مشکلات مختلفی در زمینه کار خبرنگاری وجود دارد و حمایت و پشتیبانی از خبرنگاران، از مسئولیتها و برنامه های فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و ضروری است همه نهاده ها با خبرنگاران برای انجام بهتر کار آگاه سازی و اطلاع رسانی به جامعه همکاری ممکن را به عمل آورند.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام با تشکیل جلسه و دعوت خبرنگاران از آنان تجلیل کرد.
مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام در این جلسه ضمن گرامی داشت سالروز شهادت شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار از فعالان عرصه رسانه و خبر بخاطر تلاش ها و خدمات فرهنگی آنان به جامعه تشکر و قدردانی کرد.
تقوی همچنین با توجه به مسائل و مشکلات مختلفی که در زمینه کار خبرنگاری وجود دارد حمایت و پشتیبانی از خبرنگاران را از مسئولیتها و برنامه های فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و اظهار امیدواری کرد همه نهادها، ادرات و مسئولین دستگاه های مختلف با خبرنگاران برای انجام بهتر کار آگاه سازی و اطلاع رسانی به جامعه همکاری ممکن را به عمل آورند.
بخشدار سرفاریاب نیز در این جلسه ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: در دنیای امروز با عنوان دهکده جهانی که زمینه دسترسی عموم مردم به فضای مجازی میسر شده، خبرنگاران و رسانه ها نقش و جایگاه موثر و مهمی دارند.
محمودی با بکار بردن تعبیر رکن چهارم دموکراسی برای خبرنگاران، آنان را شایسته تقدیر دانست و در ادامه استقلال کاری و وابسته نبودن، پرداختن به مسائل و اقدامات با ارزش خبری بالا و دوری از تعریف و تمجید صرف را از مهمترین شرایط و نیازمندیهای تثبیت و ترفیع جایگاه یک خبرنگار ذکر کرد.
در پایان این جلسه از طرف مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با تقدیم هدایائی از خبرنگاران حاضر تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.