کد خبر : 5436
دیدگاه‌ها برای پیام قدردانی دکتر یوسف نیکروز از مردم،مسئولان و رسانه ها بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 شهریور 1401 - 16:25
-

از امام جمعه محترم، فرماندار بزرگوار و شهردار عزیز شهرستان چرام که با تخصیص قطعه ای به نام قطعه ی " نفس بهشت " جهت اهدا کنندگان اعضاء ، موجب

سید حسین رازیان

پیام قدردانی دکتر یوسف نیکروز از مردم،مسئولان و رسانه ها

پیام قدردانی دکتر یوسف نیکروز از مردم،مسئولان و رسانه ها
دکتر یوسف نیکروز عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج و پدر زنده یاد دکتر ابوالفضل نیکروز در پیامی از ابراز همدردی قشرهای مختلف مردم ،مسئولان و رسانه ها قدردانی کرد

دکتر یوسف نیکروز عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج و پدر زنده یاد دکتر ابوالفضل نیکروز در پیامی از ابراز همدردی قشرهای مختلف مردم ،مسئولان و رسانه ها قدردانی کرد.

متن پیام دکتر یوسف نیکروز به شرح زیر است.

به نام خدا

“مَن لَم یَشکُرِالمَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ”
با دلی سرشار از عشق و دستانی پر از دعا و نیاز سر بر آستان آن مهربان بی نیاز می گذارم و سجده ی شکر به جای می آورم که چراغ توفیق فرارویم نهاد تا با توکل بر او ابراهیم‌ وار ، فرزند برومندم را به مسلخ عشق و ایثار روانه کنم تا با اهدای اعضای او، چشم انتظاران امید به زندگی، تولدی دیگر یابند.
برخود لازم می دانم از همه عزیزانی که در زمان بیماری فرزند عزیزم زنده یاد دکتر ابوالفضل نیکروز با حضور در بیمارستان و یا از طریق تماس و پیام روند درمان ایشان را پیگیری کردند و حقیر را مورد دلجویی قرار دادند صمیمانه سپاسگزاری نمایم.
همچنین از مردم شریف کهگیلویه و بویراحمد و مسئولین بزرگوار استان و خارج از استان که در مراسم تشییع و خاکسپاری در شهر چرام و در مجلس یادبود در شهر یاسوج قدم رنجه فرمودند و شرکت نمودند قدردانی می‌کنم.
برخود فرض واجب می دانم از همه خبرگزاری، سایت ها مختلف، فضای مجازی و از تمام بزرگوارانی که در سراسر کشور به طرق مختلف به خصوص با ارسال متن و پیام ، امر حسنه و خداپسندانه ی اهدای اعضای آن سفر کرده ی عزیز را تشویق و ترویج کردند از صمیم قلب سپاسگزاری نمایم.
همچنین از امام جمعه محترم، فرماندار بزرگوار و شهردار عزیز شهرستان چرام که با تخصیص قطعه ای به نام قطعه ی ” نفس بهشت ” جهت اهدا کنندگان اعضاء ، موجب ترغیب و تشویق این امر حسنه شدند، صمیمانه قدردانی میکنم.
دکتر یوسف نیک روز
شهریور ۱۴۰۱

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.