کد خبر : 5445
دیدگاه‌ها برای آمادگی شبکه بهداشت چرام جهت ارائه خدمات بهداشتی به عزاداران در روز اربعین حسینی. بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 شهریور 1401 - 17:07
-

خبرنگار آقای طاعتی

آمادگی شبکه بهداشت چرام جهت ارائه خدمات بهداشتی به عزاداران در روز اربعین حسینی.

آمادگی شبکه بهداشت چرام جهت ارائه خدمات بهداشتی به عزاداران در روز اربعین حسینی.
جعفری همچنین با توجه به بازگشت زوار از سفر معنوی کربلای معلی و نجف اشرف بر لزوم رعایت موارد و توصیه های بهداشتی توسط عموم مردم برای جلوگیری از شیوع بیماریهای واگیر احتمالی نیز تأکید کرد.

جلسه هماهنگی جهت ارائه خدمات بهداشتی به عزاداران اربعین حسینی در محل شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت شهرستان چرام
مدیر شبکه بهداشت و درمان در این جلسه ضمن عرض تسلیت ایام اربعین شهادت امام حسین علیه السلام گفت: تشکیل اکیپ های بهداشتی شامل کارشناسان بیماریها، بهداشت محیط و آموزش سلامت را در دستور کار داریم.
مهندس جعفری در ادامه افزود با توجه به برگزاری برنامه های عزاداری و پیاده روی به مناسبت ایام اربعین در سطح شهرستان و تجمع مردم، ضرورت دارد بر رعایت مسائل بهداشتی نظارت جدی صورت گرفته و خدمات بهداشتی مورد نیاز نیز ارائه گردد.
ایشان بر شناسائی و آگاهی از کانونها و محل های تجمع مردمی و استقرار اکیپ های بهداشتی در مکانهای مناسب و مورد نیاز با نصب بنر تأکید کرد.
وی همچنین با توجه به بازگشت زوار از سفر معنوی کربلای معلی و نجف اشرف بر لزوم رعایت موارد و توصیه های بهداشتی توسط عموم مردم برای جلوگیری از شیوع بیماریهای واگیر احتمالی نیز تأکید کرد.
جعفری در پایان از کارشناسان مربوطه خواست جهت حفظ سلامت مردم بر همه امورات بهداشتی در پخت و پز نذری و پذیرائی مراسمات عزاداری در دهه پایانی صفر نظارت کامل داشته باشند.
در پایان این جلسه مصوب گردید دو ایستگاه سلامت در مسیر امامزاده بی بی رشیده در چرام و یک ایستگاه نیز در مسیر عزاداران اربعین حسینی در سرفاریاب جهت تزریق واکسن کرونا و ارائه سایر خدمات بهداشتی و درمانی به عزاداران، برپا گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.