کد خبر : 5666
دیدگاه‌ها برای غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای سرفاریاب به مناسبت هفته دفاع مقدس: بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مهر 1401 - 19:26
-

خبرنگار آقای طاعتی

غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای سرفاریاب به مناسبت هفته دفاع مقدس:

غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای سرفاریاب به مناسبت هفته دفاع مقدس:
گلزار مطهر شهدای شهر و بخش سرفاریاب با حضور اعضای محترم شورای اداری، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهداء، سرپرست و بسیجیان حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل ( ع )، غبارروبی و عطرافشانی شدند.

به مناسبت هفته دفاع مقدس، گلزار مطهر شهدای شهر و بخش سرفاریاب با حضور اعضای محترم شورای اداری، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهداء، سرپرست و بسیجیان حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل ( ع )، غبارروبی و عطرافشانی شدند.
شرکت کنندگان در این مراسم، ضمن قرائت فاتحه به ارواح طیبه شهداء و امام راحل با آرمان های شهداء و انقلاب و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کرده و بر ادامه راه شهیدان تأکید کردند.
سرپرست حوزه مقاومت در این برنامه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه های حوزه مقاومت در این هفته اشاره کرد و گفت: از مهمترین برنامه های ما در این هفته غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، برگزاری یادواره های شهدا و دیدار با خانواده معظم شهداست.
رفعتی آرامش و آسایش امروز جامعه را مدیون شجاعت و رشادت های شهیدانی دانست که برای دفاع از مردم و خاک این سرزمین و سربلندی این انقلاب در برابر دشمنان کوردل ایستادند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.