کد خبر : 10694
دیدگاه‌ها برای احیاء و بازسازی برخی قنات ها در سطح شهرستان چرام- بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 - 12:10
-

خبرنگار آقای طاعتی

احیاء و بازسازی برخی قنات ها در سطح شهرستان چرام-

احیاء و بازسازی برخی قنات ها در سطح شهرستان چرام-
جهاد کشاورزی امسال با تأمین اعتباری بالغ بر ۱٠ میلیارد ریال نسبت به احیاء و بازسازی قنات هایی که در سطح شهرستان وجود دارند، اقدام نموده.

احیاء و بازسازی برخی قنات ها در سطح شهرستان چرام-
فرماندار چرام از احیاء و بازسازی قنوات در چند نقطه مختلف توسط جهاد کشاورزی شهرستان خبرداد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، سید عبدالرحمان توفیقیان با بیان اینکه تأمین آب مورد نیاز برای اراضی کشاورزی و باغات از اولویت ها و برنامه های در دست اقدام جهاد کشاورزی شهرستان می باشد، گفت: در این رابطه جهاد کشاورزی امسال با تأمین اعتباری بالغ بر ۱٠ میلیارد ریال نسبت به احیاء و بازسازی قنات هایی که در سطح شهرستان وجود دارند، اقدام نموده که از عزیزان دست اندر کار، تشکر و قدردانی می شود.
وی با اشاره به اینکه از قِبَلِ این اقدام آب مورد نیاز برای حدود ۳٠٠ هکتار از اراضی در روستاهای مختلف، تأمین خواهد شد، افزود: نکته حائز اهمیت در این رابطه، برنامه ریزی برای استفاده بهینه از منابع آبی با بهره گیری از شیوه های مناسب آبیاری و تغییر الگوی کشت توسط کشاورزان عزیز با همکاری و هماهنگی با جهاد کشاورز می باشد، که در بازدهی و برداشت مناسب محصول اثر گذار خواهد بود.
گفتنی است احیاء و بازسازی قنات روستای مندان از جمله مصوبات سفر نماینده ولی فقیه در استان جهت بررسی و پیگیری مشکلات دهستان پشته زیلایی از توابع بخش سرفاریاب بود که در بهمن ماه سال گذشته صورت گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.