کد خبر : 5722
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۷/۰۸) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 8 مهر 1401 - 15:26
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۷/۰۸) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۷/۰۸) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
پلیس و نیروی نظامی و انتظامی با اقتدار کامل در مقابل اغتشاشگران ایستادگی کردند و ملت غیور ایران اسلامی نیز در حمایت و تقدیر از این نیروهای فداکار در راهپیمایی ها و تجمعات به صحنه آمدند و حمایت همه جانبه خود را از آنها اعلام کردند.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۷/۰۸) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
خطیب نماز جمعه سرفاریاب در ابتدا خود و همه نمازگزاران را به رعایت تقوی الهی توصیه کرد و تقوی را زیباترین لباس برای انسان مؤمن و محافظت کننده او از شدائد روز قیامت عنوان کرد.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه با ذکر آیه ۲۳ سوره اسراء و در تشریح معنا و مفاهیم آن گفت: خداوند بعد از پرستش خود، امر به اطاعت و احسان به پدر و مادر کرده و بر احترام و محبت به آنان به ویژه در سن پیری تاکید و توصیه داشته است.
ایشان همچنین با بیان حدیثی از پیامبر بزرگ اسلام که می فرمایند «همه مسلمانان در روز قیامت مرا خواهند دید مگر آنانکه عاق والدین هستند»، تقاضای رحمت و بخشش برای والدین و فراموش نکردن آنها در هنگام دعا، رفتار و اخلاق نیکو با آنان را از کارهای نیک و مورد تاکید تعالیم و آداب دینی و اسلامی برشمرد.
امام جمعه سرفاریاب در ادامه ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه السلام و با اشاره به تردید شیعیان در زمان امامت آن امام بزرگوار، شک به حقانیت رهبر الهی و دینی را از اولین دلایل و زمینه های غیبت امام عصر و تغییر رفتار امت را موجب تغییر نعمت و خشم خداوند دانست و گفت: امامت نعمت خداوند به مردم و تغییر این نعمت ناشی از ناسپاسی و تغییر رفتار مردم و موجب آشکار شدن قدر و منزلت آن بوده است.
وی در ادامه با گرامی داشت روز نیروی نظامی و انتظامی که با تلاش شبانه روزی خود، امنیت که فصل مهم زندگی است را بوجود می آورند به ذکر حدیثی از امام صادق علیه السلام که فرمودند «ثَلاثَهُ اَشْیاءَ یَحْتاجُ النّاسُ طُرّا اِلَیْها: اَلاَْمْنُ وَ الْعَدْلُ وَ الْخِصْبُ»، نیازهای اصلی و اساسی هر جامعه ای امنیت، عدالت و آسایش است، پرداخت و گفت: امنیت از نیازهای اولیه مردم و جامعه است و می بایست همه ماها آن را مهم بدانیم و می طلبد که از همه عزیزانی که شبانه روز امنیت را برای کشورمان و همه مسلمانان و شیعیان بوحود می آورند، تقدیر و تشکر نمود.
خطیب نماز جمعه قدرت و اقتدار را لازمه برقراری امنیت دانست و گفت: اگر قدرت و اقتدار نباشد هیچ امنیتی تحقق نخواهد یافت و همانطور که دیدیم در هفته گذشته اغتشاش گران به مقدسات و اساس دین بی حرمتی کردند و همه ما می دانیم که قصد اغتشاش گران و دشمنان و در رأس همه آنها آمریکای جنایتکار بررسی یک مسئله جزئی نبود، بلکه قصد آنها ضربه به اصل و اساس دین مبین اسلام، قرآن کریم، حکومت اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری بود.
ایشان در پایان افزود، پلیس و نیروی نظامی و انتظامی با اقتدار کامل در مقابل اغتشاشگران ایستادگی کردند و ملت غیور ایران اسلامی نیز در حمایت و تقدیر از این نیروهای فداکار در راهپیمایی ها و تجمعات به صحنه آمدند و حمایت همه جانبه خود را از آنها اعلام کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.