دیدگاه‌ها برای اعزام کاروان سلامت معیشت محور به مناطق کمتر برخوردار بخش سرفاریاب. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 22 مهر 1401 - 22:46
-

خبرنگار آقای طاعتی

اعزام کاروان سلامت معیشت محور به مناطق کمتر برخوردار بخش سرفاریاب.

اعزام کاروان سلامت معیشت محور به مناطق کمتر برخوردار بخش سرفاریاب.
در این کاروان علاوه بر خدمات رایگان پزشکی و دارویی از جمله ویزیت و توزیع داروی رایگان، توزیع بسته های معیشتی به تعداد ۴۵ عدد به ارزش ۳۱۵ میلیون ریال، شامل مواد غذایی ،پوشاک و البسه در روستاهای دلی جی، بیدک علیا و سفلی بخش سرفاریاب انجام گرفت.

اعزام سومین کاروان سلامت معیشت محور جمعیت هلال احمر شهرستان چرام به مناطق کمتر برخوردار بخش سرفاریاب.
حجت الاسلام غفاریان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم، رحمت اللعالمین و امام جعفر صادق علیه السلام و هفته وحدت و همچنین آغاز هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، گفت: این کاروان سلامت معیشت محور توسط جمعیت هلال احمر شهرستان چرام و مجموعه ادارات شهرستان در مناطق کمتر برخوردار دلی جی، بیدک علیا و سفلی از توابع بخش سرفاریاب جهت ارائه خدمات حضور یافته اند.
مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان چرام نیز در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما و عصر کهگیلویه در سرفاریاب، از اعزام این کاروان به مناطق کمتر برخوردار سرفاریاب خبر داد و گفت: در هفته وحدت و همزمان با میلاد پیامبر نور و رحمت و در راستای محرومیت زدایی، کاروان سلامت معیشت محور به این مناطق سفر کرد.
دستور گفت: در این کاروان علاوه بر خدمات رایگان پزشکی و دارویی از جمله ویزیت و توزیع داروی رایگان، توزیع بسته های معیشتی به تعداد ۴۵ عدد به ارزش ۳۱۵ میلیون ریال، شامل مواد غذایی ،پوشاک و البسه در روستاهای دلی جی، بیدک علیا و سفلی بخش سرفاریاب انجام گرفت.
ایشان همچنین از اجرای طرح مهربانی مهر و توزیع بسته های لوازم التحریر شامل کیف، به تعداد ۳۰ عدد و ارزش ریالی ۱۵۰ میلیون در بین دانش آموزان این اهالی خبر داد.
دستور افزود، این سومین کاروان سلامت و معیشت محور جمعیت هلال احمر شهرستان در سال اخیر می باشد و تا پایان سال نیز تعداد سه کاروان دیگر را در برنامه ریزی خود، داشته و در تلاشیم در بیشتر روستاهای کمتر برخوردار شهرستان چنین کاروانی را روانه و خدمات ارائه دهیم.
ایشان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان جناب آقای فلاحی دوست و آقای بهنامیان، معاونت محترم داوطلبان استان، گفت: در این سفر یک روزه علاوه بر خدمات معیشتی، به تعداد ۷۰ نفر خدمات پزشکی و دارویی رایگان ارائه داده شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.