کد خبر : 5956
دیدگاه‌ها برای بخشدار دولت سیزدهم در سرفاریاب معارفه شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 آبان 1401 - 22:58
-

خبرنگار آقای طاعتی

بخشدار دولت سیزدهم در سرفاریاب معارفه شد.

بخشدار دولت سیزدهم در سرفاریاب معارفه شد.
سید عبدالرحمان توفیقیان ایران اسلامی را در مسیر پیشرفت و شکوفائی دانست و کوردلان و معاندان نظام را که این حقیقت را تاب نمی آورند، عامل اغتشاشات و حوادث اخیر برشمرد.

به گزارش خبرنگار صدا و سیما و عصر کهگیلویه در سرفاریاب، در آئین تکریم و معارفه بخشداران قدیم و جدید سرفاریاب که در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام برگزار شد، ابتدا امام جمعه سرفاریاب به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه مسئولان خداوند را ناظر و شاهد بر اعمال و کردار خود بدانند اشاره کرد و گفت: همه مسئولان باید از بابت فرصت مسئولیتی که برای خدمت به مردم به آنان داده شده، خداوند را شاکر باشند و به درستی از این فرصت ها برای گره گشائی و خدمت رسانی به مردم استفاده کنند.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه از مشکلات و نیازمندی های بخش و شهر سرفاریاب و تقاضای حضور و فعالیت بنیاد برکت گفت و ضمن اظهار امیدواری از برکات خیر این تغییر و جابجائی در مسئولیت برای مردم، برای بخشدار قبل و جدید آرزوی توفیق نمود.
فرماندار چرام در این جلسه پس از عرض خیرمقدم خدمت حاضرین، با اشاره به اینکه ذات قدرت فساد آور است، گفت: در هنگامه ی قدرت، هویت و ماهیت انسانها روشن می شود و جایگاه و مقام ها فرصتی است که توانائی ها، ضعف ها، خصوصیات و ویژگیهای افراد مشخص و نمایان شود.
سید عبدالرحمان توفیقیان ایران اسلامی را در مسیر پیشرفت و شکوفائی دانست و کوردلان و معاندان نظام را که این حقیقت را تاب نمی آورند، عامل اغتشاشات و حوادث اخیر برشمرد.
ایشان در ادامه با اشاره به مطرح بودن گزینه های دیگر برای تصدی جایگاه بخشداری سرفاریاب و انتخاب آقای مجیدیان برای این مسئولیت، ضمن توصیه به همگرائی و انسجام بیشتر، برایشان آرزوی توفیق و از همراهی و فعالیت های آقای محمودی بخشدار قبل نیز تشکر کرد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری نیز در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از همه مسئولان که در خدمات رسانی به مردم در تلاش هستند به ویژه استاندار صدیق و توانای استان، دولت و نظام را همراه، در مسیر و مدیون شهیدان دانست و آنان را ناظر و شاهد اعمال پیدا و پنهان همه ما عنوان کرد.
حسینی خواه با اشاره به خلاصه شدن فرامین، وصایا و کلمات قصار امام علی ( ع ) در نهج البلاغه تحت عنوان خدمت به مردم گفت: تغییرات در مدیریت اساس سیاست و امری مرسوم و با هدف خدمت رسانی بهتر به مردم صورت می گیرد.
محمودی بخشدار قبلی سرفاریاب ضمن ارائه گزارشی از فعالیتها و اقدامات انجام شده در طول دوره مسئولیت خود از کسانیکه در طول این مدت با ایشان همکاری و همراهی داشتند تشکر و قدردانی کرد.
بخشدار جدید سرفاریاب با اشاره به خدمات ارزنده نظام اسلامی در سطح بخش، اطلاع داشتن و آگاه بودن از مشکلات و نیازمندیهای مردم در این منطقه و لزوم تلاش برای حل آنها با همراهی و حمایت مردم را بیان کرد.
مجیدیان ضمن تأکید بر مشی اصول گرائی خود، از استاندار و فرماندار که به وی اعتماد کرده و از نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی که حامی ایشان بوده اند، تشکر و قدردانی کرد و قول داد با کارنامه و عملکرد درخشان خود، پاسخ اعتماد و حمایت آنان را خواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.