دیدگاه‌ها برای خواهش‌نیک، نیک اندیشی که یادش در خاطره ها باقی خواهد ماند بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400 - 1:02
-

هفتم دی اندیشه امام، سالروز نهضت، یاد خواهش‌نیک ماندگار خواهند بود/

به قلم: سید محمد دانشی

خواهش‌نیک، نیک اندیشی که یادش در خاطره ها باقی خواهد ماند

خواهش‌نیک، نیک اندیشی که یادش در خاطره ها باقی خواهد ماند
سیدحمدالله خواهش‌نیک، نیک اندیشی بود که همه افکار و توانمندی‌های خویش و امکانات اداراتی و دستگاه‌های نظام را در خدمت نهضت سوادآموزی بکار گرفت و نهضت استان را در کشور به جایگاه بلند

سیدمحمد دانشی فعال فرهنگی ،سیاسی ومدیرمسئول نشریه افکار مردم بمناسبت هفتم دیماه سالروزتاسیس نهضت سوادآموزی دررسای سیدحمدالله خواهشنیک چنین آورده است
هفتم دی‌ماه سالروز تاسیس نهاد مقدس نهضت سواد‌آموزی به فرمان امام خمینی‌(ره) را به یاد قافله‌سالار نهضت در کهگیلویه و بویراحمد(سیدحمدالله خواهش‌نیک) گرامی میداریم.

فرمان ولی فرمانبر مخلص نیاز دارد، اگر فرمان ولی امر و امام و رهبر مجری مطیع رهبر نداشته باشد امر ولی ابتر خواهد بود.
اگر فرمان رهبر با دل و جان عمل نشود نه تنها نتیجه‌ای نخواهد داشت بلکه موجب یاس و ناامیدی در جامعه می‌شود دی ماه امسال شاهد رحیل جانسوز مجری فرمان امام در نهضت سواد آموزی کهگیلویه و بویراحمد است. امسال صدای بلبل خوش آواز باغ نهضت امام خمینی و نهضت سوادآموزی امام خمینی در سالروز تشکیل و ایجاد نهضت به گوش نمی‌رسد. هر ساله شاهد چهچه بلبل در این ایام و این روز مهم بودیم و با صدای دل‌انگیزش روح و جانمان را صیقل خدمت به نهضت و نهضتیان می‌دادیم. افسوس دیگر خواهش‌نیک نیست، دیگر صدایش به گوش نمی‌رسد، دیگر همایش‌ها، جلسات و نشست‌ها بدون مجری خوش فکر و خوش آوای ما برگزار می‌شوند. سیدحمدالله که نامش شکر و ذکر و یاد خدا بود همواره به یاد خدا و ذکر خدا و خدمت به خلق خدا بود. او نهضت را راه و توشه‌ی آخرت قرار داده بود و در این راه و از این راه به خلق خدا خدمت می‌کرد.
سیدحمدالله خواهش‌نیک، نیک اندیشی بود که همه افکار و توانمندی‌های خویش و امکانات اداراتی و دستگاه‌های نظام را در خدمت نهضت سوادآموزی بکار گرفت و نهضت استان را در کشور به جایگاه بلند و برتر و شایسته خود رساند. نهضت سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد بر تارک استان‌های کشور و با برنامه‌ریزی‌ها، فعالیت‌ها و تدابیر مدیریتی و بیان گویا و نوشتار غنی و گزارشات متقن و مستند و علمی و تخصصی توسط سیدحمدالله خواهش‌نیک معاون مدیرکل آموزش و پرورش در امور نهضت سوادآموزی(معاون نهضت) خوش می‌درخشید نیرو‌های نهضتی استان و آموزش دهندگان، آموزش گیرندگان و کارکنان و کارشناسان و مدیران نهضت تحت لوای مدیریت اخلاقی، انسانی و الهی خواهش‌نیک و در کمال آرامش و رفاه تلاش‌ می‌کردند و شاهد دلدادگی‌ها، انگیزه‌ها، صداقت‌ها و مدیریت نمونه ایشان بودند و همه و همه در سوگ او و در غم هجران او می‌گریند و در حالی سالروز تشکیل نهضت را گرامی میدارند که قافله سالار و فرمانده شجاع و دلسوز و انقلابی خود را در جمع ندارند ولی در دلها یادش را ذخیره کرده‌اند و با او زندگی می‌کنند و به یادش تلاشی مضاعف و خدمت بی منت انجام می‌دهند.
یاد و خاطره این مرد بزرگ گرامی‌باد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.