کد خبر : 6112
دیدگاه‌ها برای برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی سرفاریاب: بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1401 - 23:17
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی سرفاریاب:

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی سرفاریاب:
وقایع سیزدهم آبانماه باعث ماندگاری آن در حافظه تاریخی ملت ما شده است و این روز سند ننگینی برای استکبار و امریکا است که خباثت ها و دشمنی های آنان سبب شد تا دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام، نهایت انزجار و تنفر خود را به آنان نشان دهند.

جلسه شورای فرهنگ عمومی سرفاریاب با محوریت هماهنگی جهت اجرای برنامه های هفته بسیج دانش آموزی و فرهنگ عمومی در محل بخشداری سرفاریاب و باحضور اکثریت اعضاء برگزار شد.
به گزارش خبرنگار صدا و سیما و عصر کهگیلویه در سرفاریاب، در این جلسه ابتدا بخشدار سرفاریاب ضمن عرض خیر مقدم و تبریک هفته بسبج دانش آموزی و ایام الله سیزدهم آبان، یاد کردن از شهدا، همچون شهید فهمیده را موجب زدودن زنگارها از دل و ذهن و ادای دین حداقلی به آن شهدائی دانست که همه مردم و خاصه مسئولین مدیون خون پاک آنان هستند.
مجیدیان تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب همراه با سعی صدر و گشاده روئی با مردم و مراجعین را یکی از بندها و مصداق های فرهنگ عمومی عنوان کرد که همه مسئولین و کارکنان ادرات و نهادها موظف به رعایت آن می باشند.
ایشان همچنین با اشاره به توفیق حضور در محرومترین روستاهای بخش در اولین روز کاری خود و اطلاع از عمق محرومیتها در سطح بخش نیز گفت: خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم نیازمند خستگی ناپذیری و پای کار بودن و جهادی عمل کردن همه مدیران است.
وی برگزاری نماز جمعه و فعالیت ستاد نماز جمعه در بخش را یک فرصت و ظرفیت بسیار خوب فرهنگی، عبادی و سیاسی دانست و حضور مسئولین در نماز جمعه را علاوه بر برکات معنوی، نوعی برپائی میز خدمت برای پاسخگوئی و شنیدن مطالبات مردم ذکر کرد و بر ایجاد تفاهم، تعامل و صمیمیت میان اعضای شورای اداری و رعایت مقررات و نظم اداری در چارچوب موارد فرهنگی تاکید کرد.
امام جمعه سرفاریاب نیز در این جلسه با تبریک هفته بسیج دانش آموزی، یاد و خاطر همه شهدا به ویژه شهدای دانش آموز و نوجوان شهید حسین فهمیده را گرامی داشت و و بر ضرورت زنده نگه داشتن نام و یاد شهداء به عنوان اساسی ترین کار و وظیفه فرهنگی تاکید کرد.
حجت الاسلام زارعی پور با اشاره به وقایع سیزدهم آبانماه که باعث ماندگاری آن در حافظه تاریخی ملت ما شده است، گفت: این روز سند ننگینی برای استکبار و امریکا است که خباثت ها و دشمنی های آنان سبب شد تا دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام، نهایت انزجار و تنفر خود را به آنان نشان دهند.
ایشان استقلال و استکبار ستیزی ملت ایران را موجب خشم و توطئه گری غرب و آمریکا نسبت به کشورمان دانست و با توجه به هفته بسیج دانش آموزی و در پیش بودن سالروز ۱۳ آبان بر ضرورت هماهنگی برای گرامی داشت این روز بزرگ و برگزاری برنامه های مختلف و مناسب فرهنگی با محوریت دانش آموزان تأکید و از همه اعضای شورای فرهنگ عمومی خواست در ابن خصوص مشارکت و همکاری فعال داشته باشند.
در پایان این جلسه مواردی به شرح ذیل مورد توافق حاضرین و تصویب شد.
۱- استفاده از بنر و آذین بندی شهر و اداره جات به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی.
۲- اجرای سرود سیزده آبان توسط دانش آموزان مقطع متوسطه اول دخترانه هاجر
۳- برپایی ایستگاه صلواتی در مدارس مقطع ابتدایی فاطمیه و متوسطه
۴- استفاده از دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم به عنوان مجری، سخنران، مؤذن و مکبر نماز جمعه این هفته
۵- برگزاری برنامه کوهپیمایی
۶- غبار روبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهداء توسط دانش آموزان دخترانه اسماء همراه با شورای اداری.
۷- دیدار با خانواده شهیدان دانش آموز با حضور اعضای شورای اداری و دانش آموزان.
۸- حضور با شکوه در نماز جمعه و سپس در راهپیمایی روز جمعه ۱۳ آبان که مسیر آن از مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام تا گلزار مطهر شهدای مرکزی صورت می گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.