کد خبر : 6122
دیدگاه‌ها برای نشست بخشدار سرفاریاب با دهیاران روستاهای تابعه- بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آبان 1401 - 21:31
-

خبرنگار آقای طاعتی

نشست بخشدار سرفاریاب با دهیاران روستاهای تابعه-

نشست بخشدار سرفاریاب با دهیاران روستاهای تابعه-
مجیدیان فرد: برای بهبود وضعیت بودجه ای و تجهیزات دهیاریها و افزایش توان دهیاران عزیز تلاش خواهیم کرد تا شرایط را بهتر از گذشته به پیش ببریم و تغییر دهیم.

نشست بخشدار سرفاریاب با دهیاران روستاهای تابعه.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و عصر کهگیلویه در سرفاریاب، بخشدار دولت سیزدهم سرفاریاب در اولین جلسه ای که با حضور دهیاران روستاهای بخش سرفاریاب برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی شیراز و تبریک هفته بسیج دانش آموزی، از دهیاران به عنوان بازوان توانمند و اولین و نزدیکترین حلقه اتصال دولت با مردم در روستاها یاد کرد و آنان را افرادی پرتلاش، کم ادعا و دارای پایین ترین مزایا در مقابل بیشترین وظایف و زحمات دانست.
مجیدیان فرد با اشاره به اینکه از طرف دیگر، دهیاران به عنوان منتخب نمایندگان مردم و با رأی و نظر اعضای محترم شوراها در این جایگاه منصوب شده اند، آنان را عهده دار پیگیری مطالبات و انتقال مسائل و نیازمندیهای مردم در روستاها به مسئولین در حوزه های مختلف و تبیین کننده و مجری برنامه های دولت دانست که ایفای این نقش و انجام این امور جز با داشتن انگیزه و روحیه احساس مسئولیت بالا ممکن نخواهد بود.
وی محدودیت های بودجه، امکانات و نیروی انسانی در دهیاریها و انتظارات به حق مردم از دهیاران برای حل مشکلات در زمینه های مختلف را یادآور شد و گفت: برای بهبود وضعیت بودجه ای و تجهیزات دهیاریها و افزایش توان دهیاران عزیز تلاش خواهیم کرد تا شرایط را بهتر از گذشته به پیش ببریم و تغییر دهیم.
ایشان در پایان بر توجه و اجرای قانون و دستورالعمل های مربوطه در همه امورات از جمله نظارت بر پروژه ها، انجام فعالیتهای مالی، اجرای مصوبات و سایر اقدامات تاکید و تعامل و هماهنگی دهیاران با شوراها در امورات مختلف کاری را ضروری و باعث جلوگیری از برخی مشکلات احتمالی دانست.
اظهار نظر و ارائه گزارش کوتاه از وضعیت روستاها توسط تعدادی از دهیاران و تأکید بر حمایت در زمینه های مختلف از دهیاران پایان بخش این جلسه بود.
لازم به ذکر است، سرفاریاب از توابع شهرستان چرام، در ۲۲ بهمن سال ۱۳۸۳ از دهستان به بخش ارتقا پیدا کرد و این بخش با وسعت جغرافیایی ۵۸۰ کیلومتر مربع، در حال حاضر دارای بیش از ۷۰ روستا و ۲۰ دهیاری می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.