کد خبر : 8750
دیدگاه‌ها برای گفته بودیم :خبرآمدخبری در راه است بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اسفند 1401 - 15:35
-

گفته بودیم :خبرآمدخبری در راه است

گفته بودیم :خبرآمدخبری در راه است
متاسفانه جناب فرماندار ما را خائن خطاب کرده است‌ و بنده ایشان را در حدی نمی‌دانم که بخواهم به ایشان پاسخ بدهم.

پایگاه خبری تحلیلی عصرکهگیلویه”به نقل از افتونیوز

روز گذشته خبری مبنی بر خائن خواندن نماینده اسبق شهرستان کهگیلویه توسط عبدالعزیز موسوی فرماندار این شهرستان  منتشر شد که سبب چالش هایی در فضای مجازی شد و برخی از حامیان نماینده اسبق دست به قلم برده و با نوشتن مطالبی از خجالت  فرماندار درآمدند، به بهانه این اتفاق و همچنین نقد های اخیر بزرگواری نسبت به سیستم مدیریتی استان اَفتونیوز گفت و گویی کوتاه و تلفنی را با حجت الاسلام و المسلمین علی محمد بزرگواری انجام داده است که در ادامه می‌خوانیم.

این روحانی کهگیلویه ای در ابتدا گریزی به ضعف های مدیریتی استان زد و گفت، در این ۴۰ سالی که از انقلاب گذشته ضعیف ترین عملکرد را دولت در این استان  داشته است. این ضعف ابتدا به خود شخص استاندار برمی‌گردد زیرا وی نه سیاسی است و نه سعه صدر دارد و متاسفانه اشرافی بر پروژه های مهم و حساس استان دارد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد، استان دست مایه چند  قوم و طایفه خاص شده است و ما شاهد هستیم  نزدیکان شخص اول دولت در استان در چندین منصب مهم قرار گرفته اند.
این نماینده ادوار مجلس در ادامه افزود، استان ما یک استان ایلی است و همه طوایف دارای حرمت هستند چرا باید بالای ۱۸ نفر از یک طایفه مناصب را تصاحب کنند.
این روحانی منتقد در ادامه اظهار داشت، چند سال پیش در دوره استانداری آقای کلانتری ما تازه از سوریه برگشته بودیم اطلاع یافتیم که مرزها و حدفاصل کهگیلویه و گچساران تغییر یافته و روبه روی پادوک را به شهرستان گچساران وصل کردند که در آن زمان ما با مسولین تماس برقرار کردیم و این موضوع را گوشزد کردیم  و در نتیجه این قضیه بایکوت و کنار گذاشته شد اما مجددا در دو هفته اخیر فردی از منطقه خیرآباد با بنده تماس گرفت که این طرف رودخانه خانمی تصادف کرده است و پلیس امداد دهدشت برای کمک رسانی حاضر نشده است چرا که به آنها اعلام شده بود تصادف در حوزه گچساران و پاسگاه عبدالهی است و ما مجدد پیگیری هایی را در این زمینه انجام دادیم.

بزرگواری در رابطه با حواشی پیش آمده در شورای اداری شهرستان کهگیلویه اظهار داشت، پیرو توصیه ها و انتقادی که به مجموعه مدیریتی داشتیم متاسفانه جناب فرماندار ما را خائن خطاب کرده است‌ و بنده ایشان را در حدی نمی‌دانم که بخواهم به ایشان پاسخ بدهم.

بزرگواری در ادامه گریزی به دولت قبل زد و گفت، ما در ابتدای شروع به کار دولت روحانی انتقادات تندی داشتیم که می بایست از ظرفیت جوانتر ها استفاده کند نه اینکه پیرمردان و میانسالان را مجدد وارد حلقه مدیریتی کنند و در سطح استانی نیز آقایان خادمی و کلانتری را بارها نقد کردیم ولی همیشه حرمت ما حفظ شد، در مقابل صحبت منتقد صبورانه پاسخگو بودند و جواب نامناسبی ندادند چرا که می‌دانستند صحبت های بنده دلسوزانه است اما این دولت تحمل هیچ انتقادی را ندارد!
در پایان خبرنگار اَفتونیوز در رابطه شایعات مبنی برحضور حاج آقا بزرگواری در انتخابات آتی مجلس پرسید که وی عنوان کرد، باید ببینیم مردم چه میخواهند  آیا مردم وضعیت فعلی را می‌خواهند یا افرادی که بتوانند فعالیت کنند و مثمر ثمر واقع شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.