کد خبر : 6297
دیدگاه‌ها برای تنگ انار بخش سرفاریاب و امید به آینده پس از سفر فرماندار شهرستان چرام به این روستا- بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آبان 1401 - 23:42
-

خبرنگار آقای طاعتی

تنگ انار بخش سرفاریاب و امید به آینده پس از سفر فرماندار شهرستان چرام به این روستا-

تنگ انار بخش سرفاریاب و امید به آینده پس از سفر فرماندار شهرستان چرام به این روستا-
روستاهای تنگ انار ( علیا و سفلی ) و امامزاده محمود از توابع بخش سرفاریاب دارای بیش از ۳۰ خانوار می باشند که به دلیل دارا بودن منابع جنگلی و مراتع همگی به دامداری و کشاورزی مشغول و امکاناتی همچون خانه بهداشت و مدرسه ( ابتدایی) در این روستاها مستقر می باشد.

بازدید و حضور فرماندار چرام به همراه برخی از مدیران شهرستانی، بخشدار و مسئولین ادارات و نمایندگیهای بخش سرفاریاب در روستاهای تنگ انار-
فرماندار شهرستان چرام در این برنامه که در راستای بازدید از مناطق روستائی انجام گرفت، از نزدیک مسائل، مشکلات و ظرفیتهای مختلف روستاهای تنگ انار علیا، سفلی و امامزاده محمود را مشاهده و بررسی و گلایه ها و درخواست های مردم با صفای این روستاها را شنید.
سید عبدالرحمان توفیقیان در پایان بازدید و در مصاحبه ای با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و عصر کهگیلویه در سرفاریاب، گفت: مهمترین نیاز مردم ساکن در این روستاها، ناهمواری وصعب العبور بودن جاده دسترسی، اختلالات جدی آنتن دهی تلفن همراه و مشکل منبع و مخزن آب آشامیدنی آنهاست.
ایشان با ذکر اینکه حدود ۱۷ کیلومتر جاده دسترسی این روستاها نیاز جدی به زیر سازی و مناسب سازی دارد گفت: تا قبل از بارش های بیشتر باید اقدام جدی صورت پذیرد تا مسیر تردد مردم هموار گردد و با قول مساعد امور عشایر شهرستان برای بهسازی مخزن و سرچشمه وضعیت آب آشامیدنی نیز بهتر خواهد شد.
وی ضرورت رفع مشکل آنتن دهی تلفن را با توجه به بعد مسافت و وضعیت نامناسب جاده یاد آور شد و گفت: پیگیری جهت برخورداری عزیزان روستائی این منطقه از امکان تماس تلفنی در طول شبانه روز و بدون اختلال به عنوان یک اولویت نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.
روستاهای تنگ انار ( علیا و سفلی ) و امامزاده محمود از توابع بخش سرفاریاب دارای بیش از ۳۰ خانوار می باشند که به دلیل دارا بودن منابع جنگلی و مراتع همگی به دامداری و کشاورزی مشغول و امکاناتی همچون خانه بهداشت و مدرسه ( ابتدایی) در این روستاها مستقر می باشد و امیدواریم با تلاش و پیگیری فرماندار محترم و همه مسئولین در آینده شاهد رفع نیازمندیها و مشکلات مردم صبور و پرتلاش این روستاها بوده تا از مهاجرت این اهالی به حاشیه شهرها و مناطق شهر نشینی و از دست رفتن منابع تولید از جمله تولیدات دامی و کشاورزی در مناطق روستایی جلوگیری شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.