کد خبر : 6573
دیدگاه‌ها برای غبار روبی و زیارت قبور مطهر شهدا در سرفاریاب به مناسبت هفته بسیج- بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 آذر 1401 - 19:33
-

خبرنگار آقای طاعتی

غبار روبی و زیارت قبور مطهر شهدا در سرفاریاب به مناسبت هفته بسیج-

غبار روبی و زیارت قبور مطهر شهدا در سرفاریاب به مناسبت هفته بسیج-
زارعی پور ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات بسیجیان در عرصه های مختلف فرهنگی، امنیتی و... بر لزوم ارج نهادن به مقام والای شهیدان و همراهی و همکاری همه نهادها در این برنامه های فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد.

غبار روبی و زیارت قبور مطهر شهدا در سرفاریاب به مناسبت هفته بسیج و با حضور اعضای شورای اداری انجام گرفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و سایت خبری عصر کهگیلویه در سرفاریاب، امام جمعه سرفاریاب در این مراسم با گرامیداشت و تبریک هفته بسیج، یاد کردن از شهدا و پیروی و عمل به وصایای شهیدان را برای همگان به ویژه مسئولین وظیفه دانست.
حجت الاسلام زارعی پور ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات بسیجیان در عرصه های مختلف فرهنگی، امنیتی و… بر لزوم ارج نهادن به مقام والای شهیدان و همراهی و همکاری همه نهادها در این برنامه های فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد.
بخشدار سرفاریاب نیز گفت: غبار روبی گلزار شهدا فرهنگ شهید و شهادت را به نسل جوان یادآوری میکند، که این پیام لرزه به اندام دشمنان قسم خورده ی نظام می‌اندازد.
مجیدیان همچنین گفت: این امر باعث شده که دشمن نتواند از طریق فتنه و آشوب و اغتشاش بین مردم رخنه ایجاد کند و امروزه با پشتوانه ی دلارهای سعودی و منگل های سیاسی داخلی، عقاید جوانان پاک و معصوم هدف قرار داده‌اند که به یاری خداوند متعال و همت و آگاهی مردم این بار هم راه به جایی نخواهند برد.
فرمانده حوزه مقاومت سرفاریاب نیز در این آیین غبارروبی، ضمن تقدیر و تشکر از کلیه اعضای شورای اداری که در مراسم غبارروبی گلزار مطهر شهدا حضور یافتند، گفت: با توجه به تعدد گلزار مطهر شهدا در سطح بخش و مسیرهای طولانی و بعضا صعب العبور، سعی خواهیم کرد با برنامه ریزی درست در مناسبت های مختلف در تمامی گلزارهای مطهر شهدا جهت غبار روبی و ادای دین نسبت به مقام والای شهیدان حضور داشته باشیم.
ستوانیکم پاسدار ویسی افزود انجام این قبیل کارها، علاوه بر تأثیرات فرهنگی موجب قوت قلب، روحیه مضاعف و تلاش بیشتر مسئولین در راستای ادای دین نسبت به شهداء خواهد بود و ان شاءالله از رهروان راستین شهدا و شفاعت آنان در دنیا و آخرت نصیب همه ما بشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.