کد خبر : 7132
دیدگاه‌ها برای برگزاری برنامه سوگواری شهادت حضرت فاطمه ( س ) در شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام- بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 دی 1401 - 16:06
-

خبرنگار طاعتی

برگزاری برنامه سوگواری شهادت حضرت فاطمه ( س ) در شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام-

برگزاری برنامه سوگواری شهادت حضرت فاطمه ( س ) در شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام-
حضرت فاطمه زهرا ( س )، الگوی کامل اخلاق، معرفت و ولایت مداری بود که عمر کوتاه و نورانی خود را در خدمت نبوت و در کنار ولایت سپری نمود.

برگزاری برنامه سوگواری و عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا ( س ) در شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام-
به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان، با همت حوزه امور فرهنگی شبکه بهداشت و درمان چرام و به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه ( س ) برنامه سوگواری و عزاداری با حضور مدیر وکارکنان شبکه و امام جمعه چرام برگزار شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام در این مراسم با عرض تسلیت ایام شهادت ام ابیها حضرت فاطمه ( س ) گفت: این بانوی بزرگ الگوی کامل اخلاق، معرفت و ولایت مداری بود که عمر کوتاه و نورانی خود را در خدمت نبوت و در کنار ولایت سپری نمود.
جعفری با بیان اینکه ما همواره نیازمند و محتاج توجه و الطاف کریمانه ائمه معصوم ( ع ) و مادر سادات حضرت فاطمه زهرا ( س ) هستیم، گفت: انجام این گونه مراسمات در ایجاد فضای معنوی و روحیه بخشی به کارکنان مؤثر خواهد بود و امیدواریم در سایه توجهات آن ائمه هدی، در امورات شخصی و خدمت رسانی به مردم موفق و در آخرت از شفاعت آنان بهره مند شویم.
سخرانی حاج آقا افشار امام جمعه محترم چرام در خصوص خصایل و فضائل حضرت فاطمه زهرا ( س )،   قرائت زیارت عاشورا و مدیحه سرائی توسط امام جماعت شبکه حاج آقا امین نسب و در پایان ضیافت صبحانه سالم به میزبانی شبکه بهداشت و درمان از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم معنوی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.