کد خبر : 7230
دیدگاه‌ها برای نشست شورای اداری بخش سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 دی 1401 - 20:58
-

خبرنگار آقای طاعتی

نشست شورای اداری بخش سرفاریاب-

نشست شورای اداری بخش سرفاریاب-
نشست شورای اداری بخش سرفاریاب با دستور کار برنامه ریزی گرامیداشت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور اعضای شورای اداری در محل بخشداری سرفاریاب برگزار شد.

نشست شورای اداری بخش سرفاریاب با دستور کار هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور اعضای شورای اداری در محل بخشداری سرفاریاب برگزار شد.
بخشدار سرفاریاب در این جلسه ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مدعوین با عرض تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، آن شهید بزرگوار را در ولایت مداری و یاری رساندن به جبهه حق و ولایت الگو و ایشان را در راه و رسم دین داری و دفاع از حق صاحب مکتب برگرفته از ائمه معصوم ( ع ) دانست.
مجیدیان با تأکید بر نقش و تأثیر سردار سلیمانی در برهه های حساس و مهم دوران اخیر، دنیای اسلام در عصر حاضر را مدیون رشادتها و جانفشانی های آن شهید و همرزمانش دانست و خطاب به همه اعضای شورای اداری عنوان داشت که گرامی داشت سالروز شهادت سردار دلها و همرزمان شهید ایشان، حداقل ادای دین و وظیفه است که امید است همه مردم و مسئولین در سطح بخش مانند سایر نقاط کشور به درستی در این زمینه ایفای نقش و انجام وظیفه نماییم.
امام جمعه سرفاریاب نیز در این جلسه ضمن گرامی داشت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ارزش، جایگاه و حقی که این شهید والا مقام بر گردن همه ما دارد را در حدی دانست که بر همه ما وظیفه است به بهترین وجه ممکن و با همه توان و امکان خود نسبت به زنده نگه داشتن یاد و خاطره و عمل به وصایایای ارزشمند ایشان در زندگی تلاش نماییم.
حجت الاسلام زارعی پور با بیان اینکه ولایت از بنیانی ترین و اساسی ترین مسائل دین اسلام است گفت: از ویژگیهای شاخص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ولایت پذیری، دفاع از ولایت و تأکید ایشان بر حمایت و پیروی از ولایت می باشد و در کنار این ویژگی اخلاص آن شهید معظم موجب ایجاد حس محبت و نفوذ کلام ایشان در میان مردم شده است که حضور پر شور مردم در مراسمات تشییع در عراق و کشور ما و همچنین برنامه های مختلف در سالگرد شهادت آن شهید گواه این مطلب است و ان شاءاللّه امسال هم مردم ما با مشارکت و حضور خود، عشق و وفاداری خود به شهید سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس و همراهان و همه شهدا را نشان خواهند داد.
وی در پایان، نماز جمعه را از مسائل مهم و مورد تأکید سردار سلیمانی و همه شهداء دانست و ضمن قدردانی از مسئولینی که نسبت به حضور و همچنین برگزاری نماز جمعه اهمیت و همکاری ممکن را داشته و دارند، گفت انتظار است همه مسئولین که نسبت به انقلاب و شهداء ارادت دارند، در زمینه مسائل فرهنگی و خاصه نماز جمعه نیز حساسیت و حمایت ممکن را داشته باشند.
پس از ایراد سخنان و بحث و استماع نظر اعضای شورای اداری بخش، مقرر گردید مراسم سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روز سه شنبه مورخ ۱۳ دی ماه در فضای باز حیاط مسجد حضرت ابوالفضل ( ع ) راس ساعت ۱۰ صبح با ایراد سخنرانی، مداحی و سینه زنی در وصف سردار دل ها برگزار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.